Ilmiöksi kasvanut hyvinvointitapahtuma I love me toi 56 200 ihmistä yhteen ja täytti Helsingin Messukeskuksen kuplivalla tunnelmallaan
I love me 2023 näytti viikonloppuna kohtaamisten voiman Helsingin Messukeskuksessa. Hyvinvoinnin, kauneuden ja muodin kohtaamispaikka jatkaa kasvuaan ja toi huikeat 56 200 (+47 %) ihmistä yhteen inspiroitumaan, luomaan ilmiöitä, poimimaan tietoa ja tekemään ostoksia.

Pohjois-Euroopan suurin hyvinvointitapahtuma I love me esitteli viikonloppuna hyvinvoinnin, kauneuden ja muodin tuoreimmat ilmiöt ja ajankohtaisimmat brändit sekä inspiroi voimaan hyvin. Ilmiöksi itsekin kasvanut tapahtuma toi yhteen huikeat 56 200 (+47 %) ihmistä ja lähes 350 yritystä.
”I love me kiinnostaa ja puhuttelee eri ikäisiä. Missään muualla suuri yleisö ei pääse kohtaamaan näin laajaa ja monipuolista kattausta alan vetovoimaisimpia brändejä yhdessä paikassa ja brändit kohtaamaan näin laajaa kohdeyleisöä. Konkreettinen esimerkki I love me -ilmiöstä on se, että perjantaina ensimmäiset kävijät juoksivat sisään messuhalleihin”, Helsingin Messukeskuksen liiketoimintapäällikkö Noora Haatainen iloitsee.
Mielen hyvinvointi oli esillä I love me:n ohjelmassa aiempaa vahvemmin ja pääyhteistyökumppanin MIELI ry:n asiantuntijat puhuivat tapahtumassa läpi viikonlopun.
I love me:hen löytävät kuluttajat, jotka haluavat voida hyvin ja kokeilla tuotteita
“Ihan huippukokemus jälleen kerran. Olemme saavuttaneet kaikki tavoitteet ja menneet niiden ylikin. I love me on hyvinvointi- ja terveysalan päätapahtuma Suomessa, ja täällä on ainutlaatuinen tunnelma aina. Tänne löytävät kuluttajat, jotka haluavat voida hyvin, kokeilla tuotteita ja tehdä hyviä löytäjä. I love me:ssä on todella tietoisia asiakkaita”, I love me:ssä kymmenen vuotta sitten lanseeratun Foodinin luova johtaja Maria Jalkanen kertoo.
Myös suomalaisen Kaiko Clothingin I love me -kokemus oli hyvä ja osastolla oli vilkasta.
”Osastollamme oli kivasti kuhinaa ja ihania sekä tärkeitä asiakaskohtaamisia. Myyntimme olivat edellisvuotta paremmat ja tapahtuma oli meille onnistunut kokonaisuus. Messuosaston kauneus ja visuaalinen kokonaisuus sai mysö kiitosta pitkin viikonloppua! Meille I love me on paikka, jossa pääsemme kertomaan brändistämme ja vastuullisesta muodista. Haluamme tarjota kävijöille mahdollisuuden päästä sovittelemaan tuotteita sekä antaa henkilökohtaista asiakaspalvelua, jota messuosastolla on mahdollista tehdä. Kannustamme asiakkaita tekemään vastuullisia hankintoja”, Kaiko Clothingin PR- ja tapahtumavastaava Emilia Linnankoski kertoo.
Tapahtumakuvia voi ladata täältä.
Lisätiedot:
Pia Sievinen, viestinnän asiantuntija, puh. 040 559 9155, pia.sievinen@messukeskus.com
I love me 2024 järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 29.11.–1.12.2024. Pohjois-Euroopan suurin ja energisin hyvinvointitapahtuma tuo yhteen kauneuden, hyvinvoinnin ja muodin tuoreimmat ilmiöt ja kiinnostavimmat brändit. iloveme.fi I @iloveme_official I #iloveme2024
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Pia Sievinen, viestinnän asiantuntija, puh. 040 559 9155, pia.sievinen@messukeskus.com
Kuvat




Linkit
Tietoja julkaisijasta
Helsingin Messukeskus on Suomen elämyksellisin tapahtumakortteli ja vaikuttavin kohtaamismedia. Onnistuneet kohtaamiset jättävät vahvan muistijäljen ja tuottavat kiistatonta tulosta. Suomen suurin tapahtumajärjestäjä tuottaa laadukkaita tapahtumia sekä vuokraa tilojaan ja palvelujaan erilaisten tapahtumien areenaksi. Messukeskuksen itse tuottamia tapahtumia ovat mm. Habitare, Helsingin Kirjamessut, Educa, FinnBuild, Matkamessut ja Vene Båt. Vierastapahtumina Messukeskuksen tiloissa järjestetään mm. Slush, Nordic Business Forum, Assembly, Koiramessut sekä lukuisia kansainvälisiä kongresseja ja yritystapahtumia vuosittain. Tilat käsittävät 7 hallia, 40 muuntuvaa kokoustilaa, 21 ravintolaa ja oman tapahtumahotellin. Omistajayritys Suomen Messut Oyj perustettiin vuonna 1919. | Messukeskus. The real social media. | www.messukeskus.com @messukeskus
Helsinki Expo and Convention Centre (brand name Messukeskus) hosts Finland’s most inspiring events and exciting encounters. We create successful and lasting interactions with undisputable results. As Finland’s premier experience provider, we organise high-quality events and rent out our facilities for various occasions/ for a wide variety of occasions. Events produced by Messukeskus include, among others, Habitare, the Helsinki Book Fair, Educa, Finnbuild, Matka Nordic Travel Fair, and Helsinki International Boat Show. Messukeskus also hosts guest events such as Slush, Nordic Business Forum, Assembly, International Dog Fair, as well as many international congress and business events every year. Our premises include 7 halls, 40 convertible meeting rooms, 21 restaurants, and our own hotel.The Finnish Fair Corporation was founded in 1919. | Messukeskus. The real social media | www.messukeskus.com @messukeskus
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Messukeskus
Helsinki Expo and Convention Centre launches smart networking app Events PRO8.9.2025 14:57:47 EEST | Press release
Helsinki Expo and Convention Centre is introducing a new smart networking app, Events PRO, at all its professional events. The app helps visitors and exhibitors connect efficiently and meaningfully – based on shared interests and goals.
Tuloksekkaita tapahtumapäiviä Events PRO -sovelluksella8.9.2025 14:41:47 EEST | Tiedote
Helsingin Messukeskus ottaa käyttöön uuden älykkään kohtaamissovelluksen, Events PROn, kaikissa ammattitapahtumissaan. Sovellus auttaa kävijöitä ja näytteilleasettajia löytämään toisensa tehokkaasti ja laadukkaasti – yhteisten kiinnostuksen kohteiden ja tavoitteiden perusteella.
Kutsu: Helsingin Kirjamessut ohjelman julkistus 23.9.8.9.2025 10:17:27 EEST | Tiedote
Olet tervetullut kuulemaan mitä kirjamessujen ohjelma tarjoaa tänä vuonna, keitä kansainvälisiä kirjailijavieraita ja kotimaisia tähtiä messuilla nähdään. Helsingin Kirjamessujen teema on tänä vuonna Sivistys ja ilo. Julkistamistilaisuus on tiistaina 23.9. klo 9-10 Tekstin talossa (Lintulahdenkatu 3). Samalla juhlistetaan 25. kertaa järjestettäviä Helsingin Kirjamessuja.
Aitous, paluu perinnemateriaaleihin ja tilojen herättämät tunteet – Habitare näyttää sisustuksen ja asumisen suurimmat ilmiöt8.9.2025 08:00:00 EEST | Tiedote
Habitare 2025 näyttää, mitkä sisustuksen muotoilun ja asumisen ilmiöt nousevat yli muiden. Havaittavissa on kaipuuta aitoon ja yksinkertaiseen, perinnemateriaalien käyttöön ja erilaisten taitojen opettelemiseen – rinnalla nähdään uusia biomateriaaleja. Uutuuksiin lukeutuvat muun muassa Hakolan Details-kokoelma ja Yrjö Kukkapuron viimeiseksi jäänyt nojatuoli YK92. Koskettaa/Touch-teemanäyttelyn lattiassa on Finlandia-talon seinästä lohkottua marmoria. Habitaren kutsuvierasosastoina nähdään kokeilevuudestaan ja käsityöperinteen arvostuksesta tunnetut ruotsalainen Fogia ja tanskalainen New Works. Pohjoismaiden johtava huonekalu-, muotoilu- ja sisustustapahtuma järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 10.–14.9.2025.
Tällainen on Teknologia 25 -messujen ohjelma – supertietokoneita, puolustuslogistiikkaa ja 7 miljardin katselun Youtube-ilmiö4.9.2025 09:46:44 EEST | Tiedote
Teknologia 25 valtaa Helsingin Messukeskuksen 4.–6. marraskuuta 2025. Tapahtuman ohjelma on nyt julkaistu, ja se tarjoaa kattavan katsauksen koko teollisuussektorin ajankohtaisiin aiheisiin. Kolmipäiväisessä tapahtumassa kuullaan 140 puheenvuoroa viidellä ohjelmalavalla, järjestetään seminaareja ja kilpailuja sekä nostetaan esiin alan uusimmat innovaatiot. Ohjelmaa on luvassa niin suomeksi kuin englanniksikin.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme