Bjelinin uudet trendilattiat: pähkinäpuu, ruskean eri sävyt ja kestävyys valloittavat

Värisilmän lattiavalikoima on täydentynyt Bjelinin uudella 3.0 mallistolla, joka pitää sisällään trendikkään ruskeita ja luonnollisia puun sävyjä.

Värisilmä Bjelin Eket XXL
Bjelinin Nature lajitelman lattioissa on luonnollista värivaihtelua, elävä syykuviointi ja oksakohtia. Lattia: Bjelin Eket XXL.

Lattioiden trendiväri on nyt ruskea

Lämpimät ruskean sävyt ovat syrjäyttäneet pitkään sisustajien suosiossa olleet harmaat myös lattiapinnoissa. Eri ruskean sävyillä saa luotua lämpöä ja luonnonläheisyyttä kodin eri tiloihin, ja trenditietoinen sisustaja valitseekin nyt ehdottomasti tammen värisen tai tumman ruskean lattian.

Ruskean sävyjen lisäksi lattiakaupoilla trendaa myös kestävyys ja luonnollisuus. Bjelinin kovetetussa puulattiassa on kestävä ja lähes elämätön, mutta kuitenkin aito lakattu puupinta. Kovettu puulattia on myös ekologinen valinta, sillä sen patentoitu valmistustekniikka mahdollistaa koko puun käyttämisen raaka-aineeksi.

Uusi mallisto pitää sisällään monia uudistuksia

Bjelinin 3.0 malliston parannellut ominaisuudet ovat vertaansa vailla:

Uusia värejä ja puulajeja. Uudessa mallistossa on kymmenen täysin uutta mallia, joista yhdeksän on lämminsävyisiä tammilankkuja. Täysin uutena puulajina mallistoon saatiin pähkinä, jota saa tumman ruskeaksi petsattuna.

Uusi harjattu lankku. Mallistoon saatiin täysin uudet harjatut mattalakatut lankut koossa XXL ja XL. Kevyesti harjatun lankun pinta on kauniin eläväinen ja pinta miellyttävän tuntuinen.

Uusi lakka. Mattalakattujen tuotteiden pintakäsittelyssä käytetään käyttöluokan 33 PRO mattalakkaa, joka on markkinoiden paras. Uusi lakka on vanhaan verrattuna kirkkaampi eli se korostaa aidon puun sävyjä kauniisti.

Uusi lukkopontti. Uusi 5G Dry -lukkopontti on helppo ja nopea asentaa ja se on täysin vedenkestävä estäen kosteuden pääsyn pontin saumasta aluslattiaan.

Uusi runkomateriaali Compositek. Compositek on puusta valmistettu levy, jonka ominaisuudet ovat vertaansa vailla. Se turpoaa vain 1,4 % paksuussuunnassa ja pinta on tiivis. Se on kosteudenkestävä ja sen emissioarvot ovat alhaiset.

Bjelinin uusi 3.0 mallisto on myynnissä verkkokaupassa ja Värisilmä-myymälöissä kautta maan.

Värisilmä Bjelin Eket XXL
Värisilmä Bjelin Tullstorp XXL
Bjelin Tullstorp XXL
Värisilmä Bjelin Norrlia XL
Bjelin Norrlia XL
Värisilmä Bjelin Loshult XXL
Bjelin Loshult XXL
Värisilmä Bjelin Starby XXL
Bjelin Starby XXL
Värisilmä Bjelin Stenige M
Bjelin Stenige M
Värisilmä Bjelin Vallby XL
Bjelin Vallby XL

Linkit

Värisilmä on johtava sisustuksen pintamateriaaleihin erikoistunut valtakunnallinen ketju. Väritukku Oy toimii Värisilmä-myymälöiden keskusliikkeenä, joka vastaa ketjun tuotevalikoimista, varastoinnista ja logistiikasta sekä tuotteiden markkinoinnista. Väritukun omistavat yksityiset Värisilmä-kauppiaat. Värisilmä tarjoaa tutkitusti Suomen parasta palvelua: Värisilmä on saanut ykkössijan Kaupan Liiton ”Asiakastyytyväisyys palveluihin Suomessa” -tutkimuksissa rautakauppojen alalla vuonna 2021 sekä vuosina 2018, 2019 että 2020.

Moderniin kotiin rustiikkista charmia: Timeless Traditions -uutuusmallisto Boråstapeteriltä2.2.2022 11:00:31 EET | Tiedote

Boråstapeter on Pohjoismaiden johtava tapettimerkki, joka nauttii laajaa suosiota myös Värisilmän laatu- ja trenditietoisten asiakkaiden keskuudessa. Uusimman Timeless Traditions -malliston juuret ovat ruotsalaisessa muotoilussa ja käsityöperinteessä: mukana on rytmikkäitä raitoja, posliinin herkkiä kukkia sekä kullan- ja hopeanvärisiä yksityiskohtia käsin maalattuna eläväiselle pinnalle.