Mastermark Brands Oy

Thermos Ultimate - keveyttä äärimmäisiin olosuhteisiin

Thermos lanseeraa Suomen markkinoille uuden sukupolven ultrakevyen termospullon, joka on kehitetty äärimmäisiin talviolosuhteisiin.

©Anni Penttilä

Thermos Ultimate -termospullo on painoltaan jopa 42 % kevyempi kuin muut vastaavat tuotteet. Esimerkiksi 0,75 litran pullo painaa vain 365 grammaa ja soveltuu erinomaisesti mm. kevytretkeilijöiden ja vuorikiipeilijöiden käyttöön. Pullon erinomaiset ominaisuudet palvelevat toki kaikkia ulkoilijoita ja retkeilijöitä, joille kantamuksen painolla on väliä.

Ultimate-pullon rakenne, tyhjiöteknologia ja materiaali ovat tuttuja Thermos Midnight -sarjan pulloista. Kaksoisseinämärakenteinen runko on valmistettu 18/8-teräksestä, joka on erittäin kevyttä ja kestävää. Silikonisuojat pullon pohjassa, kyljessä ja kupissa suojaavat tehokkaasti kolhuilta, ja helpottavat myös pullon käsittelyä käsineet kädessä.

Ainutlaatuisen tyhjiötekniikan ja suuaukon minimoidun kylmäsillan ansiosta Ultimate-pullo pitää nesteen kuumana 12 tuntia ja kylmänä 24 tuntia. Kaksiosainen korkki on käytössä varmatoiminen ja helppo purkaa osiin pesua varten. Pullo ja korkki kestävät pesun astianpesukoneessa, mutta käsinpesua suositellaan käyttöiän maksimoimiseksi.

Ultimate-termospullo on erittäin luotettava reissukumppani, joka on testattu toimivaksi Himalaja-vuoriston olosuhteissa, vuorikiipeilijä Anni Penttilän toimesta. ”Keveys, käytettävyys sekä sopivuus äärimmäisiin olosuhteisiin ovat ominaisuuksia, joita varusteilta vaaditaan vuoristo-olosuhteissa”, Anni Penttilä kertaa. Thermos sponsoroi Annin tulevia huiputuksia 8000-metrisille vuorille seuraavan kahden vuoden ajan.

Ultimate-termospullot ovat saatavana hyvin varustelluista outdoor- ja partiokaupoista.

Tiedustelut ja mallikappaleet lehdistölle: jarno.suominen@mastermarkbrands.fi

Mt. Manaslun nelosleiri 7400 m ©Anni Penttilä

Mt. Manaslun nelosleiri 7400 m

Mastermark Brands Oy - kansainvälisten huippumerkkien talo

Turkulainen perheyritys on kulutustavaroiden maahantuonti- ja markkinointiyhtiö, joka tarjoaa suomalaisille vähittäiskauppiaille menestyskonseptit 30 vuoden kokemuksella.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Mastermark Brands Oy

Eva Solo ja syksyn uudet värit4.9.2023 13:58:32 EEST | Tiedote

Eva Solon klassikkotuotteet lanseerataan sekä keväisin että syksyisin kahdessa uudessa kausivärissä. Tämän syksyn erikoisvärit ovat neutraali ja elegantti Pearl Beige sekä voimakas syvänvihreä Emerald Green. Uutuudet ovat saatavilla hyvin varustetuista tavarataloista ja erikoisliikkeistä. Eva Solo -jälleenmyyjät on listattu maahantuojan verkkosivuilla mastermarkbrands.fi. Tiedustelut ja mallikappaleet lehdistölle: anna.berg@mastermarkbrands.fi.