Finanssivalvonta on hyväksynyt Lamor Corporation Oyj:n suomenkielisen listalleottoesitteen

Lamor Corporation Oyj                     Lehdistötiedote                       17.11.2023 klo 15.30

Finanssivalvonta on tänään 17.11.2023 hyväksynyt Lamor Corporation Oyj:n ("Yhtiö") listalleottoesitteen ("Esite"), joka liittyy Yhtiön osakkeiden suunniteltuun listaamiseen Nasdaq Helsinki Oy:n ("Nasdaq Helsinki") pörssilistalle.

Esite on saatavilla Yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.lamor.com/fi/sijoittajat/osakkeet-ja-kaupankaynti arviolta 17.11.2023.

Yhtiö jätti 15.11.2023 Nasdaq Helsingille listalleottohakemuksen Yhtiön osakkeiden ottamiseksi kaupankäynnin kohteeksi Nasdaq Helsingin pörssilistalle. Kaupankäynnin Yhtiön osakkeilla odotetaan alkavan Nasdaq Helsingin pörssilistalla arviolta 23.11.2023 edellyttäen, että Nasdaq Helsinki hyväksyy Yhtiön listalleottohakemuksen.

Hyväksytty neuvonantaja

Danske Bank A/S, Suomen sivuliike

Ympäristönsuojelua, maan ennallistamista ja materiaalinkierrätystä: Innovatiiviset teknologiamme, palvelumme ja räätälöitävät ratkaisumme – öljyntorjunnasta jätteen- ja vedenkäsittelyyn, maaperän puhdistuksesta muovinkierrätykseen – hyödyttävät asiakkaita ja ympäristöjä joka puolella maailmaa.

Pystymme isoihin ja nopeisiin operaatioihin toimimalla verkottuneessa ekosysteemissä paikallisten kumppaneidemme kanssa, omien asiantuntijoidemme johdolla. Meillä on yli 500 työntekijää yli 20 maassa. Vuonna 2022 liikevaihtomme oli 128 miljoonaa euroa. Lamorin osake (LAMOR) on listattu Nasdaq Helsingin ylläpitämällä Nasdaq First North Premier Growth Market Finland -markkinapaikalla. Lisätietoja: www.lamor.com

Publication of Lamor’s financial statement release for the year 2023 and invitation to results webcast on 16 February 20249.2.2024 10:00:00 EET | Press release

Lamor Corporation Plc Press Release 9 February 2024 at 10:00 a.m. EET Publication of Lamor’s financial statement release for the year 2023 and invitation to results webcast on 16 February 2024 Lamor Corporation Plc will publish its financial statements release for the year 2023 on Friday, 16 February 2024 approximately at 09:00 a.m. EET. Webcast for shareholders, analysts and media will be arranged on the same day at 10:00 a.m. EET. The result will be presented by CEO Johan Grön and CFO Timo Koponen. The webcast includes a Q&A session. Participants are invited to ask questions in English and Finnish via the event chatroom. Please join us at lamor.videosync.fi/q4-2023. The presentation material will be available on the same day by 10 a.m. EET on lamor.com/investors/reports-and-presentations. A recording of the webcast will also be available later that day on the same page. Further enquiries Timo Koponen, CFO, Lamor Corporation Plc, tel. +358 40 749 2986

Lamor – four decades of protection for the Baltic Sea4.1.2024 10:00:00 EET | Article

Traffic in the Baltic Sea is steadily increasing. Oil tankers continue to sail the sea, too. The Baltic Sea is a very shallow and vulnerable sea; hence it is vital to be well-prepared for environmental incidents. Nasty oil spills around the world have been the final proof that preparedness is essential. Finnish-based Lamor has provided every country around the Baltic Sea with oil response technology that is ready to be deployed whenever the call comes.

Lamor voitti sopimuksen EMSAn Pohjanmeren öljyntorjuntavarikon operoinnista19.12.2023 08:00:00 EET | Tiedote