HOK-Elannon henkilöstölle ennätyksellinen kolmen miljoonan euron tulospalkkio jouluksi

HOK-Elanto kiittää kaupoissaan, ravintoloissaan ja muissa toimipaikoissaan työskenteleviä hokelantolaisia vuodesta 2023 yhteensä lähes kolmen miljoonan euron tulospalkkiolla. Palkkio maksetaan tehtyjen työtuntien suhteessa: kokoaikaiselle työntekijälle tulospalkkio on jopa noin 770 euroa.

Pääkaupunkiseudulla toimiva S-ryhmän suurin osuuskauppa HOK-Elanto haluaa kiittää menestyksekästä työtä tehneitä hokelantolaisia vuodesta 2023. Henkilöstölle jaetaan tulospalkkiona joulukuun palkanmaksun yhteydessä yhteensä noin kolmen miljoonan euron suuruinen summa.

- Me HOK-Elannossa haluamme olla palvelualan paras työpaikka ja tarjota asiakkaillemme loistavan asiakaskokemuksen. Henkilöstömme hyvä työ on HOK-Elannon menestyksen tekijä, sillä he ovat tekemässä voittavaa kauppaa ja palvelemassa asiakkaitamme hienolla tiimityöllä. Olen tosi ylpeä hokelantolaisista, ja kiitos hyvästä kuluneesta vuodesta kuuluukin kaikille heille. Sen vuoksi haluamme kiittää hokelantolaisia rahallisesti näin vuoden päätteeksi, HOK-Elannon toimitusjohtaja Veli-Matti Liimatainen kiittää.

Tulospalkkio maksetaan 15.12. maksuhetkellä työsuhteessa olevalle HOK-Elannon koko –ja osa-aikaiselle henkilöstölle, joilla ei ole henkilökohtaista tulospalkkiomallia. Tulospalkkio maksetaan suhteessa vuoden 2023 tammi-lokakuun aikana tehtyihin työtunteihin. Kokoaikaiselle työntekijälle se tarkoittaa jopa noin 770 euron kokonaissummaa. Palkkion keskiarvo on yli 460 euroa.

S-ryhmän suurin osuuskauppa HOK-Elanto on yli 660 000 asiakasomistajan oma osuuskauppa, jonka liikevaihto vuonna 2022 oli 2,4 miljardia euroa. HOK-Elannossa työskentelee yli 6 700 henkeä, ja osuuskaupan monipuolisia palveluita käyttää vuosittain yli 150 miljoonaa asiakasta Espoossa, Helsingissä, Hyvinkäällä, Järvenpäässä, Keravalla, Mäntsälässä, Nurmijärvellä, Tuusulassa ja Vantaalla.

Kun kaikki Alepat, S-marketit, Prismat, Food Market Herkut, ravintolat, ABC-asemat ja latauspisteet, Sokokset ja Sokos Emotion -myymälät, Hautaus- ja lakipalvelupisteet sekä Omistajapalvelupisteet lasketaan yhteen, toimipaikkoja HOK-Elannolla on yli 400.

HOK-Elannon vuosi 2023: ennätysmäärä maksettuja Bonuksia ja uusia asiakasomistajia, liikevaihto kasvoi yli 6 prosenttia 2,6 miljardiin euroon22.2.2024 10:05:00 EET | Tiedote

S-ryhmän suurimman alueosuuskaupan HOK-Elannon vuosi 2023 oli menestyksekäs. Asiakasomistajien määrä kasvoi ennätyksellistä tahtia: uusia asiakasomistajia liittyi yli 37 000 ja asiakasomistajia oli vuoden lopussa yhteensä yli 680 000. HOK-Elannon asiakasomistajat hyötyivät jäsenyydestään ennätyksellisellä tavalla: heille maksettiin yli 90 miljoonaa euroa Bonusta ja maksutapaetua. HOK-Elanto-konsernin liikevaihto kasvoi vuonna 2023 edellisvuodesta 6,3 prosenttia 2 567 miljoonaan euroon.

Mummotunnelin Sir Eino houkuttelee nostalgiannälkäisiä boomereita ja milleniaaleja retrokonseptilla – ”juhlaseuraa viitenä päivänä viikossa”8.2.2024 13:26:23 EET | Tiedote

Muistatko vielä IRG-Gallerian, Onnenpyörän, lantiofarkut ja kannettavat CD-soittimet? Moni vuosituhannen vaihteessa nuoruuttaan juhlinut muistaa myös Eteläespan sukupolvikokemukseksi nousseen klassikkobaari Sir Einon, jonka tanssilattialla kreisibailattiin niin Lordin viisuvoittoa kuin Markku Uuspaavalniemen curling-kultaakin.