HOK-Elanto ja mobiilioperaattori Moi yhteistyöhön: Moin liittymistä Bonusta 30.11.2023 alkaen

HOK-Elanto on solminut paikallisen kumppanisopimuksen mobiilioperaattori Moin kanssa. Asiakasomistajillamme on mahdollisuus saada Moin liittymistä Bonusta 30.11.2023 alkaen.

HOK-Elanto, S-ryhmä

Asiakasomistajien mahdollisuudet kerryttää Bonusta kasvavat. HOK-Elannon ja mobiilioperaattori Moi Mobiili Oy:n solmiman yhteistyön myötä asiakasomistajamme voivat saada Bonusta kaikista Moin kuluttajille tarjoamista mobiililiittymistä: Laitenetti, Rento 4G, Rajaton 4G ja Reilu 5G.

- Osuustoiminnan tarkoituksena on tarjota asiakasomistajille jatkuvaa hyötyä. Perusajatukseemme kuuluu laadukas ja kohtuullisen hintainen tuotevalikoima kaikille. Arvostamme asiakkaidemme tarpeita ja haluamme kehittää uusia raikkaita tapoja kohdata ne. Moin kuluttaja-asiakkaiden tuoteperhe vastaa tähän erinomaisesti omaa tarjontaamme täydentäen. Ja asiakas saa vielä Bonukset päälle, sanoo HOK-Elannon toimitusjohtaja Veli-Matti Liimatainen.

- Olen erittäin iloinen tästä yhteistyöstä. Olemme jo pitkään halunneet vahvistaa toimintaamme paikallisesti ympäri Suomea ja yhteistyömme HOK-Elannon kanssa antaa meille hyvät puitteet pääkaupunkiseudulla ja Keski-Uudenmaan alueella,” Moi Mobiili Oy:n toimitusjohtaja Petri Lahtinen iloitsee.

Bonusta kertyy kaikista Moin kuluttajaliittymistä:

1. Mobiililiittymien kuukausimaksuista
  2. Kotimaassa soitetuista normaalihintaisista puheluista matka- ja lankapuhelinliittymiin
  3. Normaalihintaisista teksti- ja multimediaviesteistä
  4. Kotimaan normaalihintaisesta datasiirrosta

Roaming-puhelut sekä lisämaksulliset puhelut, kuten soitot yritys- ja palvelunumeroihin tai puhelut Suomesta ulkomaille eivät kerrytä Bonusta.

Moin Bonusta kerryttävät tuotteet voi hankkia osoitteesta moi.fi. Bonusta voit kerryttää kaikilla Moin liittymillä. Bonuksen kerryttämisen voit aloittaa helposti Mun Moi -palvelussa liittämällä S-Etukortin Mun Moi -asiakastiliin.

Lisätietoja yhteistyöstä ja Bonuksen kertymisestä voit lukea hok-elanto.fi/moi ja moi.fi/bonus.

S-ryhmän suurin osuuskauppa HOK-Elanto on yli 660 000 asiakasomistajan oma osuuskauppa, jonka liikevaihto vuonna 2022 oli 2,4 miljardia euroa. HOK-Elannossa työskentelee yli 6 700 henkeä, ja osuuskaupan monipuolisia palveluita käyttää vuosittain yli 150 miljoonaa asiakasta Espoossa, Helsingissä, Hyvinkäällä, Järvenpäässä, Keravalla, Mäntsälässä, Nurmijärvellä, Tuusulassa ja Vantaalla.

Kun kaikki Alepat, S-marketit, Prismat, Food Market Herkut, ravintolat, ABC-asemat ja latauspisteet, Sokokset ja Sokos Emotion -myymälät, Hautaus- ja lakipalvelupisteet sekä Omistajapalvelupisteet lasketaan yhteen, toimipaikkoja HOK-Elannolla on yli 400.

HOK-Elannon vuosi 2023: ennätysmäärä maksettuja Bonuksia ja uusia asiakasomistajia, liikevaihto kasvoi yli 6 prosenttia 2,6 miljardiin euroon22.2.2024 10:05:00 EET | Tiedote

S-ryhmän suurimman alueosuuskaupan HOK-Elannon vuosi 2023 oli menestyksekäs. Asiakasomistajien määrä kasvoi ennätyksellistä tahtia: uusia asiakasomistajia liittyi yli 37 000 ja asiakasomistajia oli vuoden lopussa yhteensä yli 680 000. HOK-Elannon asiakasomistajat hyötyivät jäsenyydestään ennätyksellisellä tavalla: heille maksettiin yli 90 miljoonaa euroa Bonusta ja maksutapaetua. HOK-Elanto-konsernin liikevaihto kasvoi vuonna 2023 edellisvuodesta 6,3 prosenttia 2 567 miljoonaan euroon.

Mummotunnelin Sir Eino houkuttelee nostalgiannälkäisiä boomereita ja milleniaaleja retrokonseptilla – ”juhlaseuraa viitenä päivänä viikossa”8.2.2024 13:26:23 EET | Tiedote

Muistatko vielä IRG-Gallerian, Onnenpyörän, lantiofarkut ja kannettavat CD-soittimet? Moni vuosituhannen vaihteessa nuoruuttaan juhlinut muistaa myös Eteläespan sukupolvikokemukseksi nousseen klassikkobaari Sir Einon, jonka tanssilattialla kreisibailattiin niin Lordin viisuvoittoa kuin Markku Uuspaavalniemen curling-kultaakin.