Pohjoissuomalaisille Bonusta Moin liittymillä

Osuuskauppa Arina on solminut paikallisen kumppanisopimuksen mobiilioperaattori Moin kanssa. Asiakasomistajilla on mahdollisuus saada Moin liittymistä Bonusta 30.11.2023 alkaen.

Asiakasomistajien mahdollisuudet kerryttää Bonusta kasvavat. Osuuskauppa Arinan ja mobiilioperaattori Moi Mobiili Oy:n solmiman yhteistyön myötä asiakasomistajat voivat saada Bonusta kaikista Moin kuluttajille tarjoamista mobiililiittymistä: Laitenetti, Rento 4G, Rajaton 4G ja Reilu 5G.

– Osuuskaupan tarkoituksena on tarjota asiakasomistajille palveluja ja etuja. Haluamme tarjota laadukkaan ja kohtuuhintaisen palvelu- ja tuotevalikoiman. Arvostamme asiakkaidemme tarpeita ja haluamme vastata niihin. Moin kuluttajille suunnattu tuoteperhe täydentää erinomaisesti omaa palvelutarjontaamme. Ja asiakasomistaja saa vielä Bonukset päälle, sanoo Osuuskauppa Arinan viestintäjohtaja Pasi Ruuskanen.

– Olen erittäin iloinen tästä yhteistyöstä. Olemme jo pitkään halunneet vahvistaa toimintaamme paikallisesti ympäri Suomea, ja yhteistyömme Osuuskauppa Arinan kanssa antaa meille hyvät puitteet Pohjois-Suomessa, Moi Mobiili Oy:n toimitusjohtaja Petri Lahtinen iloitsee.

Bonusta kertyy kaikista Moin kuluttajaliittymistä:

1. Mobiililiittymien kuukausimaksuista
  2. Kotimaassa soitetuista normaalihintaisista puheluista matka- ja lankapuhelinliittymiin
  3. Normaalihintaisista teksti- ja multimediaviesteistä
  4. Kotimaan normaalihintaisesta datasiirrosta

Roaming-puhelut sekä lisämaksulliset puhelut, kuten soitot yritys- ja palvelunumeroihin tai puhelut Suomesta ulkomaille eivät kerrytä Bonusta.

Moin Bonusta kerryttävät tuotteet voi hankkia osoitteesta moi.fi. Bonusta voit kerryttää kaikilla Moin liittymillä. Bonuksen kerryttämisen voit aloittaa helposti Mun Moi -palvelussa liittämällä S-Etukortin Mun Moi -asiakastiliin. Lisätietoja yhteistyöstä ja Bonuksen kertymisestä voit lukea arina.fi/moi ja moi.fi/bonus.

Osuuskauppa Arina on kuluttajaosuuskunta, jonka omistavat tasavertaisesti lähes 190 000 pohjoissuomalaista kotitaloutta. 3000 Arinalaista tarjoavat marketkaupan, liikennekaupan, tavaratalo- ja erikoisliikekaupan sekä matkailu- ja ravitsemiskaupan palveluita noin 180 toimipaikassa eri puolilla Pohjois-Suomea. Arinan asiakasomistajat saavat palveluja käyttämällä hyötyjä keskimäärin yli 550 euroa taloutta kohden vuodessa. Arinan tuotot palautetaan aina pohjoiseen, pohjoisen ihmisten ja alueen hyväksi.

Arinan vuosi 2023: Asiakas- ja työtyytyväisyys sekä investoinnit kasvuun15.2.2024 10:30:00 EET | Tiedote

”Uudistimme strategian ja muutimme sen teoiksi. Nostimme ihmisen keskiöön. Asiakasmäärä ja asiakastyytyväisyys harppasivat useimmilla ketjuilla ja työtyytyväisyys kehittyi. Asiakasomistajien ja asiakasmäärän kasvu vauhdittivat myyntiä ja yhdessä kuluhallinnan kanssa mahdollistivat hyvän liiketuloksen ja osuustoiminnallisen tuloksen, mistä kiitos asiakkaille, arinalaisille ja yhteistyökumppaneille. Tulos käytetään osana lähivuosien satojen miljoonien investointeja Pohjois-Suomeen”, iloitsee toimitusjohtaja Reima Loukkola.

Osuuskauppa Arina tarjoaa kesätöitä yli 1000 nuorelle Inarista Pyhäjoelle26.1.2024 07:55:00 EET | Tiedote

Arina etsii kesätyöntekijöitä muun muassa Prismoihin, S-marketteihin, Saleihin, ABC-asemille, Sokoksille sekä ravintoloihin, kahviloihin ja hotelleihin Pohjois-Suomessa. Kesätyöpaikoista noin 400 on tarkoitettu yli 18-vuotiaille ja 1000 2–3 viikon mittaista tutustumisjaksoa 14–17-vuotiaille kesä-ässille. Yli 18-vuotiaiden kesätyöhaku päättyy 11.2.2024 ja kesä-ässien osalta hakuaika jatkuu 31.3.2024 saakka.

Uudistuneessa Prisma Zeppelinissä juhlitaan avajaisia 14.–16.12.202313.12.2023 10:37:38 EET | Tiedote

Vuonna 2005 avatun Prisma Zeppelinin historian suurin uudistus on vihdoin saatu päätökseen ja kesästä lähtien kestäneen uudistuksen jälkeen Zeppelinin Prisma on jälleen valmis palvelemaan asiakkaita entistä monipuolisemmilla valikoimilla. Pohjoissuomalaisten Arinan asiakasomistajien mahdollistaman investoinnin suuruus on 6,8 miljoonaa euroa. Alkuviikosta Prisman pihalla avattiin myös ABC-lataus, joka palvelee hybridi- ja sähköautoilla kulkevia asiakkaita.