Veikkaus Oy

Vikinglotossa ensi viikollakin 25 miljoonan euron maksimipotti – toisen voittoluokan potti noin 2,3 miljoonaa euroa

Vikinglotossa oli kierroksella 48/2023 jo toista viikkoa tarjolla pelin maksimipotti 25 miljoonaa euroa. Yhtäkään täysosumaa ei löytynyt, joten myös ensi viikolla on tarjolla 25 miljoonan euron maksimipotti.

Vikinglotto-palloja arvontakoneessa. Vikinglotto arvotaan Norjan Hamarissa.

Myös toisen voittoluokan 6+0-tuloksella voi ensi viikolla hyvinkin päästä miljonääriksi, sillä toisen voittoluokan potissa on noin 2,3 miljoonaa euroa. Tämä johtuu siitä, että kierroksilla, joilla ensimmäisen voittoluokan laskennallinen jakosumma ylittää maksimipotin, maksimin ylittävä osuus siirtyy toisen voittoluokan pottiin. Toisin sanoen se raha, joka tavallisesti kasvattaisi pääpottia, lihottaakin nyt toisen voittoluokan pottia.

Kierroksen 48/2023 arvonnassa löytyi kaksi 6+0-tulosta. Noin 1,2 miljoonan euron voitot matkasivat Norjaan ja Tanskaan.

Suomesta löytyi kahdeksan kansallisen voittoluokan 5+1-tulosta. Tuloksella voitti 8 206,24 euroa. Yksi tuloksista voitettiin plussattuna, joten voittosumma nousi viisinkertaiseksi noin 41 000 euroon. Voitto osui nettipelaajalle Jyväskylään. Hän saa nettipelaajana voittonsa suoraan tililleen.

Vikingloton kierroksen 48/2023 oikea rivi on 2, 13, 16, 19, 32, 36 ja vikingnumero 3. Plusnumeroksi arvottiin 19.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi on 7 9 1 9 6 5 2. Jokerista löytyi yksi tuplattu 6 oikein -tulos, jolla voitti 40 000 euroa. Voitto osui pelaajalle, joka oli pelannut Sonkajärven S-marketissa. Hän saa voittonsa tililleen todennettuaan henkilöllisyytensä osoitteessa veikkaus.fi/omatvoitot tai vaihtoehtoisesti jossakin Veikkauksen pelisalissa tai Helsingin tai Tampereen kasinolla.

Keskiviikko-Lomatonnin voittorivi on Kööpenhamina 77. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin kolme kappaletta.

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma-to: klo 8-21
pe: klo 8-24
la: klo 9-12 ja klo 20-22
su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Linkit

Me Veikkauksessa tuotamme peleillä iloa ja suojelemme sitä. Haluamme, että suomalaisten pelaaminen pysyy ilon puolella. Tässä työssä vastuullisuus ohjaa kaikkea toimintaamme. Haluamme olla pelialan edelläkävijä ja vastuullisen pelaajakokemuksen suunnannäyttäjä.

Hyvinvointi on meille sydämen asia. On tärkeää, että töihin on mukava tulla joka päivä. Meillä on monipuoliset ja laajat työsuhde-edut. Tarjoamme vaikuttavia työtehtäviä kehittyvässä työyhteisössä, jossa on iloinen tekemisen meininki.

Rakennamme yhdessä parempaa pelikenttää, ja tarjoamme kiinnostavia urapolkuja mm. tech-alan osaajille. Tutustu meihin veikkaus.fi/tyopaikat.

Tehdään työtä ‒ yhdessä ilon puolella.

VEIKKAUS
Aika vaikuttava pelifirma