Tiina Tolvanen on nimitetty Osuuskauppa PeeÄssän henkilöstö- ja talousjohtajaksi

Osuuskauppa PeeÄssän henkilöstö- ja talousjohtajaksi on nimitetty MMM Tiina Tolvanen. Tiina toimii tällä hetkellä Osuuskauppa PeeÄssän henkilöstöjohtajana. Uudessa roolissa hän jatkaa PeeÄssän johtoryhmän jäsenenä. Tiinan vastuulle kuuluvat henkilöstö-, talous-, kiinteistö- ja ict- sekä jatkuvan parantamisen toiminnot.

-Henkilöstö- ja talousjohtajan tehtävä on uusi ja sen tavoitteena on johtaa Osuuskauppa PeeÄssän liiketoiminnan kumppanuus kokonaisuutta tuloksekkaasti kohti parhaan elämän edelläkävijyyttä Savossa, tuottaen liiketoiminnalle korkealla laatu standardilla kustannustehokkaasti palveluita mahdollistaen tavoitteemme mukaisen erinomaisen sisäisen kumppanuuden ja sujuvan arjen, kertoo PeeÄssän toimitusjohtaja Mikko Junttila.

Tiinalla on laaja kokemus eri toimialoilta johto- ja asiantuntijatehtävistä myös S-ryhmän ulkopuolelta. Hän aloittaa henkilöstö- ja talousjohtajana PeeÄssällä 1.1.2024.

• Niin liiketoimintamme kuin sen onnistumista edistävät palvelumme elävät jatkuvaa muutoksen aikaa. Yhdessä tekemistä tukeva organisoituminen edistää kykyämme johtaa asioita tiedolla sekä luo mahdollisuuksia entistä sujuvampaan arkeen ja merkityksellisempään työelämään osaajillemme. On ilo päästä johtamaan ja siinä samalla myös itse kehittymään ammattitaitoisen joukkueen kanssa, jota vielä muutamalla rekrytoinnilla vahvistamme lähiaikoina, kuvaa PeeÄssän tuleva henkilöstö- ja talousjohtaja Tiina Tolvanen.

Olemme yli 125 000 asiakasomistajan omistama palvelualan yritys Pohjois-Savossa. Tehtävänämme on tuottaa kilpailukykyisiä etuja ja palveluja asiakasomistajille. Omalla työllämme kehitämme jäseniemme ja koko Pohjois-Savon hyvinvointia. Olemme kehittyvä ja yksi maakunnan suurimmista yrityksistä.

Asiakasomistajuudesta vahvaa vetovoimaa – Historiallisen suuret investoinnit ja juhlavuoden edut vauhdittivat kasvua16.2.2024 13:33:41 EET | Tiedote

Osuuskauppa PeeÄssä onnistui 120v-juhlavuonna tuottamaan asiakasomistajilleen ennätyksellisen hyödyn. Asiakasomistajuuden hyödyt kiinnostivat ja entisestään kehittynyt asiakaskokemus sekä maakunnan palvelujen kehittämiseen tehdyt investoinnit vauhdittivat vahvaa kasvua. Henkilöstön työtyytyväisyys oli edelleen erinomaisella tasolla. Paikallisia palveluita sekä tuotteita ostettiin lähes 115 miljoonalla eurolla. Tulostaso säilyi hyvänä, vaikka laski edellisestä vuodesta.