HOK-Elanto avaa uuden Alepan Vantaan Pähkinärinteeseen 14.12.

Vantaalle osoitteeseen Lammaslammentie 8 avataan uusi Alepa torstaina 14. joulukuuta klo 10.00. Myymälän kattavasta valikoimasta löytyy muun muassa asiakkaiden paljon toivomat irtokarkit, Kaffekulma sekä paistopiste.

HOK-Elanto avaa Vantaan Pähkinärinteeseen uuden noin 500 neliöisen Alepan joulukuussa. Avajaisten aikaan on torstaina luvassa muun muassa kakkukahvitarjoilu ja sunnuntaina paikalla on joulupukki klo 11–16.

Noin 5000 tuotteen tuotevalikoima tarjoaa kattavasti vaihtoehtoja niin kotikokkaajille kuin nopeaa evästä tarvitseville. Myymälän palveluelementteihin kuuluvat lisäksi lämpimiä juomia tarjoava Kaffekulma, paistopiste sekä paikallisten paljon toivomat irtokarkit. Myymälästä löytyy myös pikakassat, jotka nopeuttavat asiointia. Ruokaostosten yhteydessä voi myös kätevästi ladata HSL-matkalippuja kassalla.

– Olemme ottaneet korttelitoiveita vastaan koko syksyn ajan sekä järjestimme paikallisille asukkaille tilaisuuden, jossa he pääsivät kertomaan toiveitaan myymälän suhteen. Myymälään toivottiin erityisesti irtokarkkeja. Irtokarkkeja ei monesta Alepasta löydy, mutta halusimme toteuttaa asiakkaiden toiveen ja otimmekin ne heti alusta alkaen valikoimaan, vinkkaa myymäläpäällikkö Tiia Duah.

Myymälä on auki asiakkaille joka päivä aamuvarhaisesta ilta yhteentoista saakka.

Alepa Pähkinärinteen energiaratkaisut ovat uusinta teknologiaa: led-valaistuksen ja osittaisen lämmöntalteenoton lisäksi kaikki kaupan kylmälaitteet ovat ovellisia ja kylmälaitoksen kylmäaineena käytetään ympäristöä vähemmän kuormittavaa hiilidioksidia. Hävikin vähentäminen on Alepassa tärkeä osa päivittäistä työtä. Hävikkiä torjutaan osittain Alepa Pähkinärinteessäkin muista Alepoista tutulla Hyvikkihevillä, jossa erillisestä kalusteesta myydään syömäkelpoisia, mutta hehkeimmät hetkensä nähneitä hedelmiä ja vihanneksia alennettuun hintaan euron kilo.

Alepa Pähkinärinne

• Avataan torstaina 14.12. klo 10.00. Avajaisissa on luvassa muun muassa kakkukahvitarjoilu 1200 ensimmäiselle asiakkaalle.

• Osoite: Lammaslammentie 8, 01710 Vantaa.

• Aukioloajat: ma-pe 6.30–23, la 8–23, su 9–23.

• Myymälän koko on noin 500 m2.

S-ryhmän suurin osuuskauppa HOK-Elanto on yli 660 000 asiakasomistajan oma osuuskauppa, jonka liikevaihto vuonna 2022 oli 2,4 miljardia euroa. HOK-Elannossa työskentelee yli 6 700 henkeä, ja osuuskaupan monipuolisia palveluita käyttää vuosittain yli 150 miljoonaa asiakasta Espoossa, Helsingissä, Hyvinkäällä, Järvenpäässä, Keravalla, Mäntsälässä, Nurmijärvellä, Tuusulassa ja Vantaalla.

Kun kaikki Alepat, S-marketit, Prismat, Food Market Herkut, ravintolat, ABC-asemat ja latauspisteet, Sokokset ja Sokos Emotion -myymälät, Hautaus- ja lakipalvelupisteet sekä Omistajapalvelupisteet lasketaan yhteen, toimipaikkoja HOK-Elannolla on yli 400.

HOK-Elannon vuosi 2023: ennätysmäärä maksettuja Bonuksia ja uusia asiakasomistajia, liikevaihto kasvoi yli 6 prosenttia 2,6 miljardiin euroon22.2.2024 10:05:00 EET | Tiedote

S-ryhmän suurimman alueosuuskaupan HOK-Elannon vuosi 2023 oli menestyksekäs. Asiakasomistajien määrä kasvoi ennätyksellistä tahtia: uusia asiakasomistajia liittyi yli 37 000 ja asiakasomistajia oli vuoden lopussa yhteensä yli 680 000. HOK-Elannon asiakasomistajat hyötyivät jäsenyydestään ennätyksellisellä tavalla: heille maksettiin yli 90 miljoonaa euroa Bonusta ja maksutapaetua. HOK-Elanto-konsernin liikevaihto kasvoi vuonna 2023 edellisvuodesta 6,3 prosenttia 2 567 miljoonaan euroon.

Mummotunnelin Sir Eino houkuttelee nostalgiannälkäisiä boomereita ja milleniaaleja retrokonseptilla – ”juhlaseuraa viitenä päivänä viikossa”8.2.2024 13:26:23 EET | Tiedote

Muistatko vielä IRG-Gallerian, Onnenpyörän, lantiofarkut ja kannettavat CD-soittimet? Moni vuosituhannen vaihteessa nuoruuttaan juhlinut muistaa myös Eteläespan sukupolvikokemukseksi nousseen klassikkobaari Sir Einon, jonka tanssilattialla kreisibailattiin niin Lordin viisuvoittoa kuin Markku Uuspaavalniemen curling-kultaakin.