Vikingloton maksimipotti odottaa yhä ottajaansa – toisen voittoluokan potti kohoaa noin 4,3 miljoonaan euroon

Vikinglotossa ei löytynyt vieläkään täysosumaa, joten ensi keskiviikkona päävoittona on 25 miljoonaa euroa.

Vikinglotto-palloja arvontakoneessa. Vikinglotto arvotaan Norjan Hamarissa.

Vikingloton kierroksen 49/2023 oikea rivi on 9, 12, 15, 17, 43 ja 48. Vikingnumero on 4 ja plusnumeroksi arvottiin 27.

Arvonnassa ei löytynyt osumia kahdesta ylimmästä voittoluokasta. Vikingloton päävoittona ensi viikolla on 25 miljoonaa euroa, joka on pelin maksimipotti. Toisen voittoluokan 6+0-potti kasvaa kuitenkin reippaasti. Ensi viikolla miljonäärikerhoon voi päästä jo toisen voittoluokan osumalla, sillä siinä tarjolla on noin 4,3 miljoonaa euroa.

Suomessa voittosummaksi 5+1 tuloksella tällä kierroksella tuli 16 898,76 euroa. Näitä osumia löytyi neljä kappaletta.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi on 2 0 8 0 3 0 8. Kierroksella löytyi yksi 6 oikein -tulos, joka oli pelattu onnistuneesti tuplattuna. 40 000 euron voitto meni jaettavaksi neljän hengen nettiporukalle, jonka jäsenet löytyvät Pälkäneeltä, Kotkasta, Orimattilasta ja Mustasaaresta.

Keskiviikon Lomatonnin oikea voittorivi on Delhi 59. Lomatonneja lähti jakoon kahdeksan kappaletta.

Katso kaikki tulokset ja voitonjako

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma-to: klo 8-21
pe: klo 8-24
la: klo 9-12 ja klo 20-22
su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Vikinglotto-palloja arvontakoneessa. Vikinglotto arvotaan Norjan Hamarissa.

Linkit

Porukkapelien pelaaminen kestona myyntipaikoissa on nyt taas mahdollista. Loton, Eurojackpotin, Vikingloton, Kenon ja Kaikki tai ei mitään -pelin porukkapelejä voi pelata myyntipaikoissa pelistä riippuen jopa 10 viikon kestopelinä. Myös Jokerin ja Lomatonnin pelaaminen kestopelinä on mahdollista Loton, Eurojackpotin ja Vikingloton yhteydessä.