Miten työttömyysturva muuttuu vuonna 2024?

Tervetuloa Työttömyyskassojen Yhteisjärjestön mediatilaisuuteen.

• Aika: tiistai 19.12.2023 klo 9–10.30
  • Paikka: Teams

Tilaisuudessa kerromme seuraavista aiheista:

• Miten ansiosidonnaisen työttömyysturva muuttuu ensi vuonna ja millaisia vaikutuksia muutoksilla on?
  • Kassojen tehtäväkentän laajentaminen ja yhdistelmävakuutus edistäisivät työllisyyttä ja paikkaisivat järjestelmän aukkoja

Ilmoittaudu tilaisuuteen viimeistään maanantaina 18.12.2023.

Tilaisuuden materiaalit lähetetään tilaisuuden jälkeen ilmoittautuneille.

Ilmoittaudu osoitteessa: https://www.tyj.fi/tyottomyysturva2024/

Lisätietoja ja haastattelupyynnöt:

Jos olet kiinnostunut haastattelusta tilaisuuden jälkeen, voit olla yhteydessä TYJ:n viestintään: anni.alaja@tyj.fi

Lämpimästi tervetuloa!

TYJ edustaa työttömyyskassoja

Työttömyyskassojen Yhteisjärjestö TYJ on työttömyyskassojen yhteistoimintaelin. Kaikki Suomessa toimivat 16 työttömyyskassaa ovat jäseninä TYJ:ssä. Kassoissa on jäseninä noin kaksi miljoonaa palkansaajaa ja yrittäjää.