Uusi ABC-automaattiasema Manhattanille

Kuva: Lari Lappalainen

Turun Osuuskauppa on avannut uuden ABC-automaattiaseman S-market Manhattanin piha-alueelle Turun Pitkämäkeen.

Uudella ABC-automaattiasemalla on neljä tankkauspistettä. Asemalla voi bensiinin lisäksi tankata myös Smart Dieseliä. Automaattiasema tarjoaa mahdollisuuden helppoon tankkaamisen, ja maksu sujuu kortilla tai kätevällä ABC-mobiililla.

- Olemme todella iloisia, että saamme avata uuden automaattiaseman S-market Manhattanin yhteyteen. ABC-automaattiasema täydentää asiakasomistajan mahdollisuuksia keskittää ja kerryttää Bonusta, kun auton voi tankata kauppareissun yhteydessä, toteaa toimialajohtaja Harri Havia Turun Osuuskaupasta.

Nyt avattu Manhattanin ABC-automaattiasema toimii hiljattain suljetun Nesteen mittarikentän paikalla.

Kätevästi ABC-mobiililla tai kortilla

Automaattiasemalla voi maksaa polttoaineensa kortilla tai ABC-mobiililla. Mobiilitankkaus on helppo ja nopea tapa tankata auto, eikä silloin tarvitse edes käyttää maksu- tai Bonuskorttia automaatissa, vaan kaikki hoituu sovelluksessa. Maksun voi näppäillä kätevästi autossa. Myös kuitti ostosta tallentuu automaattisesti sovellukseen.

Manhattanin ABC-automaattiasemalla voi maksaa myös yrityksille suunnatulla S-Business -kortilla.

Tankkaamalla kertyy Tankkausbonusta

Manhattanin automaattiasemalla asiakasomistaja voi kerryttää tankkauksesta myös Tankkausbonusta, joka määrittyy kotitalouden bonusprosentin mukaan. Tankkausbonusta voi saada jopa 5 senttiä/litra, jonka lisäksi saa 0,5 % maksutapaetua, kun maksaa tankkauksen S-Etukortti Visalla.

Turun Osuuskauppa, toimialajohtaja Harri Havia, puh. 010 764 5005