
Berliinin muotimessut kutsui vastuullisuusasiantuntijakseen suomalaisen IVALO.COMin
SEEK Berlin on yli 250 näytteilleasettajan kansainvälinen muotimessutapahtuma, joka järjestetään Berliinissä 16.-17.1.2024.
Tänäkin vuonna arvostetun messutapahtuman vastuullisten brändien näyttelyalue Conscious Club kasvaa, mikä osaltaan kertoo muodin ja pukeutumisen käynnissä olevasta suuresta muutoksesta.
Vastuullisen muodin kansainvälisenä kokoontumispaikkana SEEK Berlin on toimialan merkittävin.
SEEK Berlin on kutsunut suomalaisen vastuullisen muodin markkinapaikan IVALO.COMin pääyhteistyökumppanikseen arvioimaan messuosallistujien vastuullisuuden tasoa.

IVALO.COM 360 -vastuullisuusvalidointi johtaa muutosta
Suomalainen yritys ja muodin online -markkinapaikka IVALO.COM on useita vuosia panostanut 360 -vastuullisuusvalidoinnin kehittämiseen. Työkalun uusi laaja versio julkaistiin kesällä 2023.
Validointi kerää objektiivista tietoa muotibrändien vastuullisuuden tilasta ja näyttää tulokset IVALO.COMin verkkokaupassa kahdeksassa eri kategoriassa. Validoinnin tuloksia voivat hyödyntää sekä muotia ostavat asiakkaat että validoitavat muotibrändit.
IVALO.COM 360 antaa vertailukelpoista dataa, joka helpottaa vastuullisuuden arviointia. Tieto tekee vastuullisuuden analysoimisesta ja kehittämisestä mahdollista.
Validointityökalun merkitys ja kysyntä ovat yllättäneet myös IVALO.COMissa.
“Tiesimme toki, että työkalua tarvitaan, mutta puhelin on soinut.” kertoo IVALO.COMin vastuullisuusjohtaja Outi Pyy.
“Design ei enää riitä. Kevyet vastuullisuusväittämät ja -toimet eivät enää riitä. Eivät kuluttajille eivätkä lainsäädännölle. Vastuullisuuden vaatimus kasvaa ja brändit tarvitsevat apua sen arvioinnissa ja kehittämisessä.”
“Alan merkittävimmän toimijan SEEK Berlinin kiinnostus hyödyntää validointityökaluamme on osoitus työmme ja asemamme arvostamisesta ja huomioimisesta. Erityistä on, että kysyntä tulee isolta kansainväliseltä yhteisöltä.” sanoo IVALO.COMin toimitusjohtaja Matti Lamminsalo.
“Olemme innostuneita siitä, että useiden vuosien työ ja panostukset palkitaan. On mahtavaa, että vastuullisen muodin auktoriteetti ja johtava toimija on suomalainen.”
IVALO.COM nousee lavalle SEEK Berlin -tapahtumassa tiistaina 16.1.
IVALO.COM pitää oman vastuullisuuspuheenvuoronsa SEEK Berlin -tapahtumassa tiistaina 16.1.2024.
IVALO.COM esittelee messuyleisölle, brändeille ja asiantuntijoille laajan toimintaohjeen, kuinka tulla vastuulliseksi muodin ja vaateteollisuuden toimialalla - ja kuinka viestiä siitä.
Konkreettiset toimintasuositukset tukevat ja auttavat muodin tekijöitä kohti tulevaisuutta.
Tapahtuman presentaatio on esityksen jälkeen saatavilla IVALO.COM -sivustolta https://fi.ivalo.com/
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Matti Lamminsalo, CEO
tel. +358 40 500 2607
mail. matti@ivalo.com
Kuvat
Linkit
Lisätietoa julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta IVALO.COM
IVALO.COM tuplasi myyntinsä ja rekrytoi alan tunnetun vaikuttajan ja kriitikon Outi Pyyn8.2.2023 10:20:26 EET | Tiedote
Vastuullisen muodin markkinapaikka IVALO.COM on jälleen tuplannut myyntinsä vuonna 2022. Vastuullisen muotikaupan myynti viime vuonna oli noin 2 miljoonaa euroa. Yhtiön ja brändin menestys kertoo siitä, että aito vastuullisuus myy ja asiakkaat uskovat tuotekategoriaan. Arvopohjainen ostaminen kasvaa ja siihen vastaavaa valikoimaa on jatkuvasti enemmän. IVALO.COMin kasvavaan tiimiin on vuoden 2023 alusta rekrytoitu tunnettu tekstiilalan vastuullisuuskonsultti ja kriitikko, vuoden vastuullisuusvaikuttajaksi valittu Outi Pyy.
Pandemia-aika on lisännyt kiinnostusta vaatteiden vastuullisuutta kohtaan7.4.2022 14:32:40 EEST | Tiedote
Vastuullisen muodin markkinapaikka IVALO.COM on myynyt vuonna 2021 validoituja muotibrändejä suomalaisille asiakkaille noin miljoonalla eurolla.
Vastuullisen muodin kasvuraketti IVALO.COM keräsi 850 000 euron rahoituskierroksen2.11.2021 08:00:00 EET | Tiedote
Suomalainen vastuullisen muodin verkkokauppa IVALO.COM kuuluu korona-ajan voittajiin, sillä sen kokonaismyynti on kasvanut lähes 30% kuukaudessa vuoden ajan. IVALO.COMin mukaan pandemia on myötävaikuttanut suomalaisten pukeutujien ympäristötietoisuuteen ja kiinnostukseen vaatteiden sosiaalista vastuullisuutta kohtaan.