Apollomatkojen kesän uutuudet

Useita uusia kohteita ja kymmeniä uusia hotellivaihtoehtoja: Apollomatkojen valikoima Välimerelle kasvaa.

Omis Riviera, Kroatia

Kreikka pysyttelee kesästä toiseen suomalaisten suosikkikohteiden listan kärjessä, ja Apollomatkojen laskujen mukaan jopa seitsemän kymmenestä kesän lomamatkoista suuntautuu tänäkin kesänä Kreikaan. Toisin sanoen ei ole sattumaa, että juuri siellä Apollomatkat laajentaa tarjontaansa eniten.

- Kreikka tarjoaa loputtomasti uutta nähtävää ja koettavaa, ja siitä syystä monet palaavat sinne vuodesta toiseen. Haluamme tehdä loman valinnan helpoksi, ja auttaa löytämään uusia puolia suosikkikohteesta,  siitä syystä pyrimme jatkuvasti laajentamaan tarjontaamme, sanoo Apollomatkojen PR vastaava Satu Kontulainen.

Apollomatkojen Kreikan lomavalikoimassa on yli 30 kohdetta, lähes 600 hotellia ja monta vaihtoehtoa yhdistelmälomaan. Ensi kesänä valikoimaa laajennetaan muun muassa idyllisellä Prevezan rannikolla sekä Korfun Sidarilla, jonne avataan uusi Mondo Selected -hotelli, Oceanis Beach Corfun.

Myös Apollo Mondo Family perhehotellien valikoima kasvaa, kun Kreetalle Kreetalle saadaan uusi perhehotelli; Caldera Beach.

Uusia suosikkeja Välimerellä

Uutta on tulossa Kreikan lisäksi myös Kroatiaan. Uusi kohde Omisin Riviera sijaitsee Splitin eteläpuolella. Viehättävää rannikkokaupunkia ympäröivät majesteettiset vuoret ja vihreät metsät, ja se tunnetaan eritoten kauniista vanhasta keskustasta ​​kapeine ka ja katuineen ja perinteisine kivitaloineen. Kyproksen valikoima puolestaan kasvaa kahdella uudella kohteella, kun kesän 2024 valikoimaan saadaan Pafoksen rantakaupunki sekä Limassol.

- Kypros on mitä mainioin lomakohde ympäri vuoden. Kun vuodessa on 300 aurinkoista päivää, voi kesää pidentää aikaisesta keväästä pitkälle syksyyn. Uusien kohteiden myötä voimme tarjota vaihtoehtoja jokaiseen makuun, etsitpä sitten rauhallista rantalomaa tai vauhdikkaampaa viikkoa lämmössä, Kontulainen sanoo.