Vapriikissa senioripäivä 26.1.

Ensi perjantaina kaikki eläkeläiset pääsevät Vapriikkiin alennettuun hintaan, 2€. Päivän teemana on Vapriikin kuva-arkisto, jonka kokoelmiin päästään tutustumaan tutkijan johdolla. Lisäksi tarjolla on kolme kiertokävelyä arkiston tiloissa, kullekin otetaan 10 ensimmäisenä ilmoittautunutta.

Vapriikki kutsuu senioreja tutustumaan kuva-arkistoonsa
Vapriikki kutsuu senioreja tutustumaan kuva-arkistoonsa Saarni Säilynoja/Vapriikin kuva-arkisto

Tutkija Antti Liuttunen tapaa asiakkaita ja esittelee kuva-arkiston toimintaa ja kokoelmia klo 12–14 Vapriikin työpajatilassa, toisessa kerroksessa. Tutkija Suvi Harju vetää klo 12, 12.45 ja 13.30 kiertokävelyt Kuva-arkiston tiloissa, kesto 30 min. Kierrokselle pyydetään ennakkoilmoittautumista sähköpostitse kuva-arkisto@tampere.fi tai puhelimitse 040 195 1832.

Tutkija Suvi Harju, puh. 040 195 1832

Vapriikki kutsuu senioreja tutustumaan kuva-arkistoonsa