Administer julkaisee vuoden 2023 tilinpäätöstiedotteen sekä yhtiön uudistetun strategian 6.3.2024

Administer Oyj  Lehdistötiedote 12.2.2024 klo 8.30

Administer julkaisee vuoden 2023 tilinpäätöstiedotteensa sekä yhtiön uudistetun strategian keskiviikkona 6.3.2024 noin kello 8.30. Tilinpäätöstiedote ja muu esitysmateriaali ovat julkistamisen jälkeen saatavilla osoitteessa https://administergroup.com/sijoittajat/.

Toimitusjohtaja Kimmo Herranen ja talousjohtaja Kalle Lehtonen esittelevät tuloksen ja uudistetun strategian samana päivänä webinaarissa klo 11.00. Kysymyksiä voi esittää tilaisuuden aikana chat-toiminnon kautta.

Webinaariin voi liittyä osoitteessa https://administer.videosync.fi/q4-2023

Tallenne on saatavilla tilaisuuden päätyttyä osoitteessa https://administergroup.com/sijoittajat/.

Seija Uusitalo
seija.uusitalo@administer.fi

Administer Group on palkka- ja taloushallinnon palvelujen, ohjelmistopalveluiden, konsultoinnin sekä henkilöstö- ja kansainvälisten palveluiden moniosaaja. Olemme Suomen suurin palkkaulkoistuskumppani ja johtava asiantuntija harmaan talouden torjunnassa. Palveluitamme käyttää yli 5000 asiakasta pk-yrityksistä suuryrityksiin sekä kunnat ja muut julkisen sektorin toimijat. Vuonna 1985 perustettu yritys on noteerattu Nasdaq Helsingin First North -listalla.

Administer Groupin muodostavat palkkahallintopalveluita tarjoava Silta Oy, tilitoimisto Administer, asiantuntijatalo Econia Oy sekä ohjelmistoyhtiö EmCe Solution Partner Oy. Lisäksi konserniin kuuluvat mm. Adner Oy ja Kuntalaskenta Oy.
www.administergroup.com