Heikkinen Yhtiöt Oy

Heikkinen Yhtiöt ostaa lahtelaisen HS Listoitus Oy:n

Heikkinen Yhtiöt laajentaa toimintaansa listoituksiin ja ovien asennuksiin ostamalla lahtelaisen HS Listoitus Oy:n. Samanaikaisesti yhtiö avaa Jyväskylään uuden yksikön.

HS Listoitus laajentaa toimintaansa välittömästi Tampereelle ja Turkuun. Seuraavaksi laajentuminen jatkuu muihin Heikkisen yksiköihin Kuopioon, Joensuuhun ja Ouluun. Kuva: Heikkinen yhtiöt

Heikkinen Yhtiöt vastaa asiakkaiden kysyntään ja tarjoaa jatkossa itsenäisen tytäryhtiön HS Listoituksen kautta myös oviasennuksia ja listoituksia. Rakennusliikkeet pyrkivät toteuttamaan kohteita jatkuvasti nopeammin, jolloin suurempien kokonaisuuksien urakointi tekee asiakkaiden elämästä helpompaa, kun työvaiheiden välillä ei ole välitarkastuksia. Heikkinen Yhtiöt pystyy nyt urakoimaan minkä tahansa rakennuksen lattian raaoilta betonipinnoilta valmiiseen pintaan, ovineen ja listoineen.

- HS listoituksen hankkimisen myötä pystymme tarjoamaan asiakkaillemme ylivoimaisen palvelun erityisesti tahtituotantokohteissa. Pystymme omalla toiminnallamme hoitamaan asiakkaan puolesta kolme-neljä itselle luovutusta ja mestan vastaanottoa, mikä mahdollistaa työmaiden nopeamman läpiviennin ja paremman laadun kustannustehokkaasti.

HS Listoitus Oy:n yrittäjä Janne Sainivuo, on ylpeä HS Listoituksen tarinan jatkuessa osana Heikkinen Yhtiöitä.
-  Olemme yrittäjäkollega Tuomas Sundellin kanssa tehneet pitkän päivätyön pitäen henkilöstön ja asiakkaat tyytyväisinä ja nyt pystymme laajentamaan toimintaa uusiin kaupunkeihin ja aikaisempiin työvaiheisiin lattiarakentamisessa. Sainivuon mukaan sisustusurakoinnissa Heikkinen Yhtiöt on kotimaassa ainutlaatuinen.

- Heikkinen Yhtiöthän pystyy nykyisellään urakoimaan valtaosan kerrostalon sisätöistä, mikä helpottaa varmasti asiakkaiden elämää.

Uusi Jyväskylän yksikkö tehostaa asiakaspalvelua Keski-Suomessa

Heikkinen Yhtiöt perustaa myös Jyväskylään uuden yksikön palvelemaan asiakkaita Keski-Suomessa. Alueen toimintaa tulee vetämään Kimmo Antila.

- On hienoa päästä palvelemaan nykyisiä asiakkaitani Heikkinen Yhtiöiden osaamisella ja kapasiteetilla, hehkuttaa Kimmo Antila.
- Heikkinen Yhtiöt pystyy tarjoamaan lattiarakentamiseen palveluita, joita Jyväskylän seudulla ei juurikaan vielä ole talonrakentamisessa käytetty, kuten Ecofloor maakosteabetonia.

Juha Kanasen mukaan Jyväskylä on ollut yhtiölle harmaata aluetta, jota se on pystynyt palvelemaan Tampereelta ja Kuopiosta vain rajallisesti.

- Kimmon myötä saamme toiminnallemme meidän näköisemme paikalliset yrittäjähenkiset kasvot, joiden varaan on hyvä rakentaa tulevaa toimintaa, summaa Kananen.

Juha Kananen, 0405635024
Janne Sainivuo, 040 7434379
Kimmo Antila, 040 6740032

Kuvat

Lataa
Heikkinen Yhtiöt vastaa asiakkaiden kysyntään ja tarjoaa jatkossa myös oviasennuksia ja listoituksia. Kuva: Heikkinen yhtiöt
Lataa
- Emme alistu rakennusalaa vaivaavaan apatiaan, vaan investoimme rohkeasti tulevaisuuteen, painottaa Heikkinen Yhtiöiden toimitusjohtaja Juha Kananen. Kuva: Heikkinen yhtiöt
Lataa
Kuvassa yritysjärjestelystä tyytyväiset miehet vasemmalta Janne Sainivuo, Juha Kananen, Tuomas Sundell.

HS Listoitus Oy

HS Listoitus Oy on lahtelainen yritys, joka työllistää noin 30 listoitus, lattia- ja oviasennuksen ammattilaista. Nykyiset yrittäjät Janne Sainivuo ja Tuomas Sundell jatkavat yrityksen työntekijöinä.

Yritys on keskittynyt listoituksiin, oviasennuksiin ja lattia-asennuksiin Etelä-Suomessa.

Heikkinen Yhtiöt Oy

Suomen johtava lattiapäällyste- ja rakenneurakoitsija, Pohjoismaiden suurin toimija alallaan.
Perustettu v. 1985 Joensuussa, perustaja Jarmo Heikkinen.
Henkilöstö 360, liikevaihto 2023 yli 90 miljoonaa. Lattioita ja laatoitustöitä halki Suomen

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Heikkinen Yhtiöt Oy

Heikkinen Yhtiöt urakoi lattiat Maailman älykkäimpään sairaalaan Oulussa – 40 000 m2 pinnoitelattia tavoittelee Vuoden Lattia -palkintoa17.10.2022 06:45:00 EEST | Tiedote

Heikkinen Yhtiöt on urakoimassa Maailman älykkäintä sairaalaa Ouluun. Yhtiö on jo urakoinut Oulun yliopistollisen sairaalan uudistamisprojektiin sisältyen lähes kuuden jalkapallokentän verran lattiapinta-alaa eli 40 000 m2. Marmoriefektillä koristeltua Sika Comfortfloor FX Marble -polyuretaanipinnoitetta on tehty jo lähes 20 000m2. Urakalla Heikkinen Yhtiöt tavoittelee Lattian- ja seinänpäällysteliitto ry:n Vuoden Lattia -palkintoa.

Heikkinen Yhtiöt ostaa EcoFloor Finland Oy:n – yritysosto kasvattaa konsernin maakostea- ja kovabetoniliiketoimintaa15.11.2021 06:15:00 EET | Tiedote

Heikkinen Yhtiöt Oy ostaa maakostea- ja pumpputasoiteurakoitsijana toimivan hämeenlinnalaisen EcoFloor Finland Oy:n. Yhtiö toimii Etelä-Suomen ja Pirkanmaan alueilla ja sen liikevaihto oli viime vuonna 1,6 Me. Yrityskauppa kasvattaa erityisesti Heikkinen Yhtiöiden maakosteabetoniliiketoimintaa, mutta vahvistaa myös kovabetoniliiketoimintaa ja organisaation palveluvalikoimaa.