Talvilomalla Kauppakeskus Myllyssä voi piirtää seinille ja kohdata kutovia mummoja

Kauppakeskus Myllyn uusi, täysin uniikki leikkipaikka avataan yleisölle maanantaina. Koko perheelle suunnattua ohjelmaa riittää talvilomaviikon jokaiselle päivälle. Länsi-Suomen ensimmäinen kosmetiikkaliike Ritualsin myymälä avautuu Myllyyn torstaina 15. helmikuuta.

Värikäs kuva sisäleikkipaikasta, jossa on pyöreitä kalusteita ja muotoja.
Uuden leikkipaikan sisustus ja kalusteet on suunniteltu juuri Myllyä ja sen asiakkaita varten. Kuva: Kauppakeskus Mylly

Kauppakeskus Myllyn tuorein investointi asiakkaiden viihtyvyyteen on uusi leikkipaikka, joka avataan talvilomaviikolla. Leikkipaikka on pinta-alaltaan peräti 185 neliötä, ja se sijaitsee kauppakeskuksen ensimmäisessä kerroksessa Silmäasemaa vastapäätä.

– Toivotamme Myllyn pikkuasiakkaat tervetulleiksi keltaisten porttien kautta uuteen leikkipaikkaamme. Meille on tärkeää, että Mylly on alati uudistuva ja kaiken ikäisten asiakkaiden silmissä kiinnostava kohde, sanoo Kauppakeskus Myllyn toimitusjohtaja Mari Hantula.

Leikkipaikasta löytyy hauskaa tekemistä monille eri ikäryhmille, ja Myllyn suositut muskarit siirtyvät uuteen leikkipaikkaan keskiviikosta 21. helmikuuta alkaen.

– Leikkipaikan sisustus ja kalusteet on suunniteltu juuri Myllyä ja asiakkaitamme varten. Leikkipaikan yhteydessä lastenhoitohuone, jossa on kaksi imetyskoppia, mahdollisuus lämmittää ruokaa sekä wc-tilat, joissa on myös oma pikkupönttö lapsille, kertoo Kauppakeskus Myllyn konseptipäällikkö Meri Hakulinen

Talvilomalla leikitään

– Maanantain avajaiset ovat täynnä ohjelmaa, ja toivomme, että kaikki pienet asiakkaamme tulevat ihmettelemään uutta leikkipaikkaa. Ilmassa on myös sirkustaikaa: ilmapallotaikuri tekee ilmapalloeläimiä ja sirkuskoululaiset esittävät katusirkustemppuja, lupaa markkinointipäällikkö Mira Salo

Maanantaista alkaa myös perheille suunnattu talvilomaviikko, jossa on monipuolista ohjelmaa sunnuntaihin asti.

– Piirtelysalissa luovuus saa vapaat kädet: nyt seiniin piirtely on kerrankin sallittua. Suurella pelialueella taas voi pelata tuttuja pelejä kuten Huojuvaa tornia tai ristinollaa jättipalikoilla. Tiistaista lauantaihin leikkipaikan edustalta voi lainata suosittuja lasten sähköautoja, kertoo Mira Salo.

Yksi talvilomaviikon teemoista on löysäpipoisuus. Paikan päällä Myllyssä on myös pöytyäläinen Myssyfarmi, jonka pop up -myymälä on auki koko viikon. Lisäksi Myssyfarmi järjestää ohjattua toimintaa: farmilaiset tuovat paikalle Suomen suurimman villamyssyn sekä kutovia mummoja, ja työpajoissa voi valmistaa itselleen tupsun.

– Pipoteema näkyy myös toivottavasti Myllyn liikkeiden henkilökunnan pukeutumisessa, palkitsemme nimittäin löysäpipoisimman myllyläisen. Ainakin meidän toimistolla kaikki pitävät pipoja koko viikon, naurahtaa Salo.

Rituals avaa ovensa

Torstaina 15. helmikuuta Myllyssä avautuu kosmetiikkaketju Ritualsin elämyksellinen konseptimyymälä, joka on samalla ketjun ensimmäinen myymälä koko Länsi-Suomessa. Myymälä sijaitsee 1. kerroksessa lähellä Myllyntoria, Nansoa vastapäätä.

– Rituals on vahva brändi, jonka tulosta Myllyyn olemme erittäin iloisia. Ritualsin kaltaisten konseptimyymälöiden kiinnostus Myllyä kohtaan kertoo paitsi Myllyn kiinnostavuudesta vuokralaisasiakkaiden keskuudessa, myös edelleen vahvistaa Myllyn jo ennestään vahvaa mainetta kuluttaja-asiakkaiden mielissä, Mari Hantula toteaa.

Talvilomaviikon ohjelma:

• Ma 19.2. Uuden leikkipaikan avajaiset klo 11–19, luvassa mm. sirkusta ja kasvomaalausta
  • Ma 19.2.–su 25.2. piirtelysali ja pelialue avoinna koko viikon kauppakeskuksen aukioloaikojen mukaan
  • Ti 20.2.–la 24.2. sähköautojen lainausta klo 11–19
  • Ma 19.2.–su 25.2. Myssyfarmin pop up, Myssyfarmin mummot ovat Myllyntorilla neulomassa to ja la klo 14–18 ja Myssyfarmi järjestää tupsupajan ke ja pe klo 14–18
  • La 24.2. Ville Vikingin meet & greet ja leikkituokio klo 11 ja 12

Värikäs kuva sisäleikkipaikasta, jossa on pyöreitä kalusteita ja muotoja.
Värikäs kuva sisäleikkipaikasta, jossa on keltaisia hyllyjä ja penkkejä.
Värikäs kuva sisäleikkipaikasta, jossa on kiipeilupaikkoja ja pyöreitä muotoja.
Kolme naista hymyilee kameralle päässään oranssit pipot.
Talvilomaviikon löysäpipoisuus näkyy myös myllyläisten pukeutumisessa.