Lotosta yhdeksän miljoonaa euroa voittanut mies: ”Olisi minulle yksi miljoonakin riittänyt"

Lotosta meni jakoon lauantai-iltana huima yhdeksän miljoonan euron voitto. Kierroksen 8/2024 lottopotti osui onnekkaalle miehelle Päijät-Hämeeseen. Veikkaus pääsi onnittelemaan voittajaa puhelimitse.

- Minä tarkistelin tulokset sunnuntaiaamuna ja siinä huomasin tämän voiton. Olin pelannut useita itse valittuja rivejä, joissa oli mukana numero yhdeksän. Voittorivi alkoi ysillä, joten tavallaan en niin yllättynyt sitten ollut, että tuli voitto minulle.

- Mutta totta kai tuo voitto on aivan älyttömän kokoinen. Minulle olisi yksikin miljoona riittänyt varsin hyvin. Ysi kun oli rivissä mukana, niin en ihan kattoon asti hypännyt mutta iloitsin itsekseni, voittaja kuvailee tunnelmiaan.

Miljoonia hänen seitsemän oikein -tuloksellaan tuli tosiaankin voittajan onnennumeron mukaisesti yhdeksän.

Veikkaus.fi:ssä pelannut voittaja saa pottinsa pankkitililleen kolmen viikon karenssiajan kuluttua. Hän on pieneltä paikkakunnalta Päijät-Hämeestä ja aikoo pitää hyvin matalaa profiilia voittonsa suhteen.

- Näin tuoreeltaan ajatukseni on, että en kerro voitosta kenellekään. Voitto on yhdelle ihmiselle niin iso, että pyrin kuitenkin tekemään voittorahoilla jotain sellaista, mistä on hyötyä monelle muullekin ihmiselle.

Onnekkaalla voittajalla on ollut toiveita onnenpotkusta Lotossa.

- On ollut ajatuksissani, että kyllä minä joskus nappaan ison voiton jollakin rivillä. Nyt oli tuuriakin!

Seitsemän numeron ja numerolla yhdeksän alkaneen onnenrivin arpoi lauantaina lottokone Unelma.

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma-to: klo 8-21
pe: klo 8-24
la: klo 9-12 ja klo 20-22
su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Linkit

Me Veikkauksessa tuotamme peleillä iloa ja suojelemme sitä. Haluamme, että suomalaisten pelaaminen pysyy ilon puolella. Tässä työssä vastuullisuus ohjaa kaikkea toimintaamme. Haluamme olla pelialan edelläkävijä ja vastuullisen pelaajakokemuksen suunnannäyttäjä.

Hyvinvointi on meille sydämen asia. On tärkeää, että töihin on mukava tulla joka päivä. Meillä on monipuoliset ja laajat työsuhde-edut. Tarjoamme vaikuttavia työtehtäviä kehittyvässä työyhteisössä, jossa on iloinen tekemisen meininki.

Rakennamme yhdessä parempaa pelikenttää, ja tarjoamme kiinnostavia urapolkuja mm. tech-alan osaajille. Tutustu meihin veikkaus.fi/tyopaikat.

Tehdään työtä ‒ yhdessä ilon puolella.

VEIKKAUS
Aika vaikuttava pelifirma