Särkänniemi tarjoaa taas satoja kesätyöpaikkoja – haastatteluun pääsevät kaikki

Särkänniemen yleiset kesätyöhaastattelut järjestetään 7.–9.3.2024 Särkänniemessä. Päähaussa on tarjolla satoja työpaikkoja, joiden kaikki hakijat pääsevät työhaastatteluun.

High Voltage -laitteen valkoinen miesajolaitteenhoitaja lippis ja aurinkolasit päässä virnistää kameralle. Laitteen kyydissä olevat valkoinen nainen ja mies hymyilevät.
Särkänniemi tarjoaa työpaikkoja esimerkiksi ajolaitteenhoitajille. Särkänniemi

Särkänniemen rekrytoinnit ensi kesäksi ovat täydessä vauhdissa. Päähaussa haetaan ravintola-, kahvila- ja pikaruokatyöntekijöitä, ajolaitteenhoitajia, järjestyksenvalvojia, kioskityöntekijöitä sekä lipunmyyjiä. Osaan tehtävistä ikäraja on 16 ja osaan 18 vuotta.

Kaikki hakemuksen 9.3.2024 klo 14 mennessä näihin tehtäviin lähettäneet ovat tervetulleita työhaastatteluun, jotka järjestetään Särkänniemessä 7.–9.3.2024. Torstaina ja perjantaina 7.–8.3. haastattelut järjestetään klo 13.00–18.00 ja lauantaina 9.3. klo 11.00–16.00.

”Meille on tärkeää tarjota nuorille hakijoille heidän mahdollisesti ensimmäinen työhaastattelukokemuksensa, vaikka kaikille emme voikaan tarjota työpaikkaa”, kertoo Särkänniemen operatiivinen johtaja Tiia Ojansivu.

Korona-aikaan haastattelut järjestettiin välillä etänä ja välillä ennakkoilmoittautumisella, mutta tänä vuonna haastatteluihin tullaan paikan päälle ilman ennakkoilmoittautumista. Hakijat haastatellaan saapumisjärjestyksessä, ja jonottamiseen kannattaa varautua. Haastatteluja järjestetään eri puolilla Särkänniemeä riippuen haetusta työtehtävästä.

Ojansivulla onkin haastatteluun saapuville vinkki:

”Kannattaa pitää mielessä, mitä paikkaa on hakenut, niin löytää helpommin oikeaan haastatteluun.”

Tarjolla myös muita paikkoja

Kaikki Särkänniemen kausityöpaikat eivät ole tarjolla päähaussa, vaan osaa paikoista haetaan hakemuksella ja haastatteluihin kutsutaan vain osa hakijoista.

”Osa erillishaun paikoista vaatii jonkinlaista ammattiosaamista, kuten kunnossapidon kone- ja sähköasentajan paikat, ja toisissa tehtävissä taas paikkoja on tarjolla vain muutama, jolloin mahdollisesti satojen hakijoiden haastattelu ei olisi järkevää”, kertoo Ojansivu.

”Hakijan on kuitenkin aivan mahdollista hakea vaikkapa ravintolatöihin sekä päähaun kautta että hakemusten perusteella haastatteluun kutsuttavien haun kautta.”

Ainoastaan rekrytointijärjestelmän kautta tulleet sähköiset hakemukset huomioidaan rekrytointipäätöksiä tehtäessä. Linkit hakemuksiin löytyvät Särkänniemen Työpaikat-sivulta.

Särkänniemen kesätyöpaikat

Päähaku

Ravintola-, kahvila- ja pikaruokatyöntekijäksi, kioskityöntekijäksi, ajolaitteenhoitajaksi, järjestyksenvalvojaksi ja lipunmyyjäksi haetaan samalla hakemuksella 9.3.2024 klo 14 mennessä. Haastatteluun Särkänniemeen voi saapua torstaina 7.3. ja perjantaina 8.3. klo 13.00–18.00 sekä lauantaina 9.3. klo 11.00–16.00.

Muut paikat

Tällä hetkellä on mahdollista täyttää hakemus myös Ravintola Näsinneulan keittiöapulaisen, kokin, tarjoilijan ja saliapulaisen sekä kone- ja sähköasentajan, Ravintola Ilon ja Terassiravintola Neulasen kokin sekä Ravintola Ilon tarjoilijan tehtävään. Paikkakohtaiset hakuajat ja muuta tärkeää tietoa löytyy Särkänniemen Työpaikat-sivulta. Ravintola-alan paikkojen erillishaut päättyvät jo 5.3.2024.

Särkänniemen operatiivinen johtaja Tiia Ojansivu.
KAksi valkoista naista ravintolan tiskin takana. Toinen ojentaa hymyillen kahvijuomaa asiakkaalle, josta näkyvät vain kädet.
Särkänniemessä on tarjolla runsaasti ravintola-, kahvila- ja pikaruokatyöntekijöiden paikkoja kesäksi.
Ruskea, miespuolinen järjestyksenvalvoja lukee punahiuksisen asiakkaan ranneketta lippulukijalla Akvaarion ovella.
Järjestyksenvalvojat työskentelevät Särkänniemessä esimerkiksi pysäköinninvalvonnassa, porteilla ja alueella partioiden.
Valkoinen, hymyilevä, naispuolinen kioskityöntekijä Särkänniemen T-paidassa ojentaa isoa tikkaria kohti kameraa.
Kioskityöntekijät työskentelevät Särkänniemen herkkukioskeilla. Työ sopii 16 vuotta täyttäneille.