Maija Soininen nimitetty Tesin johtoryhmään

Syksyllä 2023 Tesin Head of People and Cultureksi nimetty YTM Maija Soininen on nimitetty Tesin johtoryhmään. Hän raportoi toimitusjohtaja Pia Santavirralle.

Maija Soininen Tesi
Henkilöstöjohtajana Soininen vastaa kokonaisvaltaisesti Tesin henkilöstöstrategian ja -prosessien johtamisesta, kehittämisestä ja toteuttamisesta.

Henkilöstöjohtajana Soininen vastaa kokonaisvaltaisesti Tesin henkilöstöstrategian ja -prosessien johtamisesta, kehittämisestä ja toteuttamisesta, ja toimii lisäksi esihenkilönä Tesin HR-tiimille.

Aiemmin kasvuyritys Woltin Suomen HR Lead -tehtävässä toiminut Soininen tuo mukanaan johtoryhmätyöhön liki parinkymmenen vuoden kokemuksen erilaisista henkilöstöhallinnon tehtävistä.

”Pääomasijoittaminen on ‘people’s business’, joten on vain luontevaa, että henkilöstöstä ja yrityskulttuurista vastaava johtaja on osa johtoryhmää. Tesi  on historiansa suurimman muutoksen äärellä tulevan valtion pääomasijoitusyhtiöiden fuusion takia, ja Maijan mukanaan tuoma henkilöstöjohtamisen syväosaaminen on erityisesti näin muutoksen äärellä erittäin arvokasta,” kommentoi Santavirta.

“On mahtavaa olla mukana rakentamassa kaikille yhteistä uutta Tesiä ja tiiviisti mukana fuusiossa myös johtoryhmätyöskentelyn kautta. Osaava ja sitoutunut henkilöstö on kestävän kasvun rakentamisessa avainasemassa”, Soininen kommentoi.

Maija Soininen Tesi

tesi.fi | X (Twitter) | LinkedIn | Instagram | Uutiskirje