Akkreditointi Helmareiden EM-karsintojen kotiavaukseen

Naisten A-maajoukkue kohtaa Italian EM-karsintojen ensimmäisessä kotiottelussaan tiistaina 9. huhtikuuta.

Jyri Sulander SPL

Suomi pelaa EM-karsintojen A-liigan lohkossa 1, jossa se kohtaa Norjan, Italian ja Hollannin. EM-karsintojen A-liigan lohkovoittajat ja -kakkoset saavat suoran kisapaikan Sveitsissä kesällä 2025 pelattavaan EM-lopputurnaukseen. Lohkokolmoset ja -neloset pelaavat kisapaikasta jatkokarsinnoissa.

Suomi kohtaa karsinta-avauksessaan Norjan Oslossa perjantaina 5. huhtikuuta Suomen aikaa kello 19.00. Ensimmäinen kotiottelu pelataan Helsingissä Bolt Arenalla tiistaina 9. huhtikuuta kello 19.15, kun Italia saapuu Suomen vieraaksi.

Media-akkreditointi Italia-otteluun on nyt avoinna. Median edustajat voivat hakea akkreditointia otteluun torstaihin 4. huhtikuuta mennessä.

Akkreditointi EM-karsintaotteluun Suomi - Italia (9.4.) >>

Helmareiden ottelut EM-karsinnoissa
Pe 5.4. klo 19.00 Norja–Suomi, Ullevaal Stadion (Oslo)
Ti 9.4. klo 19.15 Suomi–Italia, Bolt Arena (Helsinki)