Pikkuhuuhkajien mediaohjelma maaliskuun EM-karsintaotteluihin

Suomen U21-maajoukkueen EM-karsinnat jatkuvat maaliskuussa kahdella vierasottelulla. Albania kohdataan Tiranassa 22.3. ja Montenegro Podgoricassa 26.3. Montenegro-ottelu näkyy suorana Yle Areenan välityksellä – myös Albania-ottelu pyritään näyttämään suorana.

Alle 21-vuotiaiden maajoukkueen (2002 ja myöhemmin syntyneet) syksyllä 2023 alkaneet EM-karsinnat jatkuvat maaliskuussa kahdella vierasottelulla Albaniaa ja Montenegroa vastaan. Joukkue aloittaa leirin Roomassa ja siirtyy Tiranaan kaksi päivää ennen Albania-ottelua. Päävalmentaja Mika Lehkosuon nimeämä joukkue löytyy täältä.

Albanian ja Montenegron lisäksi Suomen EM-karsintalohkossa pelaavat Armenia, Romania sekä Sveitsi. Tähän mennessä Suomi on pelannut lohkossa neljä ottelua - maaliskuun pelien jälkeen syksyllä 2024 on ohjelmassa vielä neljä ottelua sekä mahdolliset jatkokarsinnat.

Lohkon tilanne löytyy täältä. Yhdeksän lohkovoittajan lisäksi kolme parasta lohkokakkosta saa suoran paikan EM-kisoihin, kun muut lohkokakkoset puolestaan pelaavat kaksiosaiset jatkokarsinnat kolmesta viimeisestä lopputurnauspaikasta.

Pikkuhuuhkajien mediaohjelma (kaikki ajat Suomen aikaa):

Maanantai 18.3. klo 13-13.30 mediatunti (puhelinhaastattelut, Rooma)
Tiistai 19.3. klo 11.30-12 mediatunti (puhelinhaastattelut, Rooma)
Torstai 21.3 klo 15.30-16 mediatunti (puhelinhaastattelut, Tirana)
Sunnuntai 24.3. klo 12.30-13 mediatunti (puhelinhaastattelut, Podgorica)
Maanantai 25.3. klo 15.30-16 mediatunti (puhelinhaastattelut, Podgorica)

Muutokset ohjelmaan mahdollisia. Pyydämme toimittamaan haastattelupyynnöt ennakkoon U21-maajoukkueen tiedottaja Niko Tykkyläiselle, jotta voimme varmistaa pyydettyjen pelaajien tavoittamisen.

Lisätietoja:

Niko Tykkyläinen, U21-maajoukkueen tiedottaja