Berner Oy

Murumuru Soft & Polished -vartalokuorinta kutsuu kuoriutumaan kesään

Kotimainen Murumuru lanseeraa uuden Soft & Polished -vartalokuorinnan, joka tarjoaa hemmottelevan ja hymyn huulille tuovan ihonhoitohetken karkkimaisen hurmaavaa tuoksua unohtamatta.

Murumuru ottaa varaslähdön kesään ja kutsuu mukaan pitämään hellää huolta vartalon ihosta.

Lempeästi ihoa kuoriva Soft & Polished -vartalokuorinta on odotettu tuote Murumurun valikoimaan. Tuote sopii ihanteellisesti erityisesti normaali- ja kuivaihoiselle sekä tasoittamaan ihoa ennen itseruskettavan levitystä.

Kosteuttava koostumus on glyserolipohjainen ja sisältää kotimaisia tähtiraaka-aineita,  betaiinia ja antioksidanttista ruusunmarjauutetta. Betaiini saadaan sokeriteollisuuden sivuvirroista ja ruusunmarjauute on Herttoniemen tuotekehityksen itsevalmistamaa. Silkkisen sileän lopputuloksen viimeistelevät kotimainen sokeri ja mineraalijauhe.

Murumurulle uskollisesti uutuustuotteen hurmaava tuoksumaailma tuo tuulahduksen makealta karkkihyllyltä. Soft & Polished -vartalokuorinnalla Murumuru haluaa tarjota hymyilyttävän ja elämyksellisen hemmotteluhetken osana omaa ihonhoitoa.

Soft & Polished -vartalokuorinta on luotettavaa Fi-Natura-sertifioitua luonnonkosmetiikkaa Helsingin Herttoniemen tehtaalta. Osoituksena suomalaisesta työstä tuotteelle on myönnetty Avainlippu-tunnus.

Muiden Murumuru-tuotteiden tapaan uutuustuote sopii myös vegaanien ihonhoitoon.

22,90 EUR

Saatavilla

Soft & Polished -vartalokuorinta on saatavilla Ruohonjuuri-, Life- ja Emotion-myymälöistä sekä Sokos-tavarataloista huhti-toukokuussa 2024.

Murumuru

*Murumuru tarjoaa kuluttajille lumoavaa kotimaista luonnonkosmetiikkaa. Brändin sydämessä ovat hyvä olo ja kauniit teot niin muille kuin ympäristölle. Sarjan tuotteet ovat vegaanista, lähituotettua suomalaista luonnonkosmetiikkaa, jonka ainutlaatuisen mehukkaat ja ravitsevat raaka-aineet hellivät ihoa ja hiuksia ennen näkemättömällä tavalla. Tuotteita yhdistää hurmaavan karkkimaiset tuoksut, jotka poikkeuksetta tuovat hymyn huulille. Valikoima tarjoaa ihastuttavia tuotteita sekä kasvoille, vartalolle että hiuksille.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Berner Oy

Huile Prodigieuse Or Florale: kahden NUXE-kuivaöljyn hurmaava hybridi antaa iholle ruusukultaisen hehkun ja ravitsee ihoa seitsemällä kasviöljyllä17.4.2024 08:45:00 EEST | Tiedote

Tänä keväänä NUXE esittelee kahdesta kuivaöljystään muodostuvan hybridituotteen, Huile Prodigieuse Or Florale -kuivaöljyn, joka tuo iholle hehkua kauniissa ruusunkultaisessa sävyssä. Koostumuksen sydämessä ovat ikonisesta Huile Prodigieuse -kuivaöljystä tutut kasviöljyt, jotka ravitsevat ja pehmittävät ihoa. Monikäyttöinen kuivaöljy sopii käytettäväksi kasvoille, vartalolle ja hiuksille sekä tuo arkeen ripauksen loistetta.

Beconfident luottaa valkoiseen hymyyn: esteettiset suunhoitotuotteet osana kokonaisvaltaista hyvinvointia ja itsevarmaa oloa19.3.2024 08:45:00 EET | Tiedote

Bernerin valikoima täydentyy ruotsalaisen Beconfident-brändin esteettisillä suuhygieniatuotteilla, joilla tavoitellaan valkoista hymyä. Innovatiivinen valikoima tarjoaa hellävaraisia ja turvallisia hoitotuotteita kotivalkaisuun ja suuterveyden ylläpitoon. Tuotteita tähdittää tuloksellinen teknologia ja ihonhoidostakin tutut raaka-aineet. Suomen markkinoilla on saatavilla kolme Beconfident® -tuotekategoriaa: valkaisevat hammastahnat, itsevalkaisutuotteet ja sähköhammasharja.