XS Lelut

Lelukaupat eivät ole enää vain lapsille – Nuoret löysivät tiensä XS Lelut-myymälöihin

Lelukaupat ovat aiemmin olleet tunnetusti lasten lempipaikkoja, mutta XS Lelut-myymälät ovat osoittautuneet yhä enemmän myös teini-ikäisten ja nuorten aikuisten suosikkikohteiksi.

FunkoPOP! -figuurit ovat nuorison suosikkeja
Suosikkisankarit XS Leluissa. Kuva: Maria Vinogradova

Syynä tähän on erilaisten keräiltävien lelujen suuri suosio. Keräilykohteiden aihepiirit tulevat elokuvista, trendikkäistä sarjoista ja animesta. Tämän hetken suosituimpia tuotteita ovat Funko Pop! - figuurit. Ne ovat vinyylisiä, noin 10 senttimerin korkuisia hahmoja ja sarjasta löytyy tuttuja hahmoja mm. Disneyltä, Pokemonista, Harry Potterista ja monista muista nuorten suosimista sarjoista ja elokuvista. Keräilijöiden toinen hitti, jonka suosion laantumista ei ole näkyvissä, ovat Squishmallows-pehmolelut. Suloiset vaahtokarkkimaiset pehmohahmot kuuluvat XS Lelut myymälöiden valikoimaan, johon tulee kuukausittain uusia hahmoja keräiltäväksi.

Oman lapsuuden muistot ja nostalgia tuovat lelukauppoihin aikuisia. Monet vanhat brändit löytyvätkin yhä lelukaupoista. Nuoria taas houkuttelee mahdollisuus kerätä suosikkibrändiensä tuotteita. Sosiaalisen median alustat, kuten TikTok, lisäävät kiinnostusta tuotteisiin ja vaikuttavat ilmiöiden syntymiseen. Me XS Leluissa olemme nähneet tämän trendin ja kuulleet sekä asiakkaidemme, että sosiaalisen median seuraajiemme äänen ja haluamme olla suunnan näyttäjiä. Tavoitteemme on, että kaikki leluista kiinnostuneet löytäisivät suosikkinsa XS Lelut-myymälöistä.

XS Lelut pyrkii muokkaamaan valikoimaansa jatkuvasti pysyäkseen mukana trendeissä. Tavoitteemme on olla edelläkävijöitä ja vastata laajentuvan asiakaskuntamme tarpeisiin. Sosiaalisen median, videopelien ja streaming-palveluiden vaikutuksen myötä keräilytuotteiden kysyntä vain kasvaa ja me olemme sitoutuneet tarjoamaan laajan valikoiman näitä uusia suosikkeja.

Nyt käynnissä oleva trendi heijastaa pysyvää muutosta myös leluteollisuuteen. Elokuvien kuvitteelliset maailmat ja sarjojen sankarit seikkailevat yhä laajemmin leluissa. Omia lempibrändejään voi löytää vaikka Legoista tai kuva-aiheena palapeleistä. Lelukaupat tulevat olemaan tämän muutoksen keskiössä, ja muodostuvat paikoiksi, joista etsitään fani- ja nostalgiatuotteita kaiken ikäisille. Me XS leluilla haluaisimme tulevaisuudessa olla lelukauppa, josta asiakkaamme löytävät myös sosiaalisen median suosikkinsa.

FunkoPOP! -figuurit ovat nuorison suosikkeja
Suosikkisankarit XS Leluissa.

XS Lelut / Anvol OY

XS Lelut on iloinen ja värikäs lelukauppaketju. Suomessa  kuluttajaa palvelee 11 myymälää sekä kattava verkkokauppa. Olemme osa Anvol LTD:tä, joka on perustettu 11. elokuuta 1995 Tallinnassa. Anvol on erikoistunut lelujen ja lastentarvikkeiden tukku- ja vähittäismyyntiin.

Värikkäät XS Lelut-myymälät kutsuvat viihtymään.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta XS Lelut