Meriseikkailuja ja maailmanennätyksiä – soutajalegendat Jari Saario ja Joonas Kuivalainen ottavat osaa LOL Expo 2024 -messutapahtumaan

Kuvaaja: Laura Puurila, puurilaphotography

Kaksi merkittävää soutajaa, Jari Saario ja Joonas Kuivalainen, ottavat osaa huhtikuun 4. päivänä järjestettävään LOL Expo 2024 –liikunta- ja hyvinvointitapahtumaan Wanhassa Satamassa.

Jari Saario nousi julkisuuteen soutamalla vuonna 2023 Atlantin valtameren yli kahteen otteeseen. Ensimmäinen matka sai alkunsa Gran Canarialta ja päättyi Karibianmeren Antigualle. Paluumatkalle Saario lähti Kanadasta urakan päättyessä Saksaan.

Saarion tempaus herätti runsaasti mielenkiintoa ympäri maailman. Soutaja itse kertoo menomatkan motiivina olleen itsensä haastamisen, mutta se vaihtui paluumatkalla inspiraation ja positiivisuuden tuomiseen ihmisten elämään.

Saario  tuo messutapahtumaan legendaarisen noin 100 000 euroa maksaneen Ocean Rowing Boat -soutuveneensä, jossa on sähköä tuottavat aurinkokennot sekä pieni kajuutta nukkumista varten. Vene kaatui reissun aikana yli kymmenen kertaa, jolloin Saarion pelastussukeltajan koulutus sekä kova fyysinen kunto tulivat tarpeeseen.

Joonas Kuivalainen taasen on sisäsoudun nelinkertainen maailmanmestari, joka nappasi viimeisimmän MM-kultansa Prahassa helmikuussa. Monilahjakas Kuivalainen kuuluu sisäsoudun lisäksi meri-5-ottelun sekä hengenpelastuksen maajoukkueisiin ja hän harjoittelee tavoitteellisesti myös leuanvetoa tähtäimessä siinäkin MM-mitali.

Kuivalainen yrittää rikkoa Wanhan Sataman messutapahtumassa minuutin sisäsoudun maailmanennätyksen, joka on tällä hetkellä 438 metriä.

Huhtikuun 4. päivä järjestettävä LOL Expo 2024 – liikunta- ja hyvintointialan tapahtuma on suunnattu kaikille, jotka ovat kiinnostuneita liikunnasta sekä hyvinvoinnista, ja jotka haluavat löytää liikunnallisen harrastuksen joko itselleen, lapsilleen tai koko perheelle.

Uutuustapahtuman tavoitteena on innostaa messuvieraat liikunnan ja terveyttä tukevien valintojen pariin sekä vakiinnuttaa asemansa alan merkittävimpänä vuosittaisena kohtaamispaikkana. Messuille on ilmoittautunut yli 50 näytteilleasettajaa.

Lippuja messuille voi ostaa etukäteen tapahtuman verkkosivuilta 7,50 € / kpl tai ovelta 9,00 € / kpl.

Joonas Kuivalaisen tavoitteena on rikkoa LOL Expo 2024 -tapahtumassa minuutin sisäsoudun maailmanennätys

Uudentyyppisellä palvelukonseptilla tukea suomalaisten PK-yritysten kasvuun11.5.2023 14:47:20 EEST | Tiedote

Pk- yritysten siirtymistä digimarkkinoinnin pariin hidastaa usein markkinointiviestintäpalvelujen korkea hintataso ja vaikea terminologia. Markkinoinnin ja viestinnän rooli liiketoiminnan kasvattajana ja ylläpitäjänä on kuitenkin kiistaton. Zeroten on vastannut haasteeseen lanseeraamalla markkinointiviestinnän työkalupakin, Boundian, josta markkinointipalvelut saa valmiiksi paketoituina ja leasingrahoituksella.