Nimityksiä Lumme Energian johtoryhmässä

Lumme Energia kehittää edelleen organisaatiotaan tukemaan uutta strategiaa.

Tässä yhteydessä kuluttaja-asiakasliiketoiminnan liiketoimintajohtajaksi nimitetään 25.3.2024 alkaen Niko Pehkonen. Pehkonen jatkaa myös Digitalisaatio, IT, tiedonhallinta ja tietoturva -toimintojen johtajana.

Kuluttaja-asiakasliiketoiminnan ja digitalisaation välillä on voimakkaita synergioita mm. prosesseihin, automaatioon ja digimarkkinointiin liittyen, joita tällä muutoksella halutaan tukea.

Strategia, riskienhallinta ja vastuullisuus-toiminnon johtajaksi nimitetään 25.3.2024 alkaen Mikko Alftan (KTM). Alftan on aiemmin toiminut Lumme Energian riskienhallintajohtajana.

Strategia, riskienhallinta ja vastuullisuus muodostavat loogisen ja toisistaan riippuvaisen kokonaisuuden. Lumme Energian strategisten tavoitteiden ja pitkän aikavälin arvon luomisessa korostuvat yhtiön riskienhallinnan ja vastuullisuustyön onnistuminen. Uudessa strategiassa nousee esiin myös puhtaan siirtymän liiketoimintamahdollisuudet ja yhtiön asiakkaiden kestävän energiankäytön tukeminen.

Mikko Alftan
Niko Pehkonen

Me Lumme Energialla tarjoamme hyvää energiaa – ihan joka tasolla ja halki poikki Suomen. Autamme valitsemaan ne sopivimmat, luotettavimmat ja kestävimmät energiaratkaisut ja palvelut kotiin, mökille, yrityksille ja sähköiseen liikkumiseen. Yhdessä Solarigo Systemsin kanssa innostamme asiakkaitamme myös paistattelemaan aurinkoenergiassa. Palvelemme niin ihmisiä kuin yrityksiä Lumme-tyyliin eli ammattitaidolla tarpeisiin vastaten, odotukset ylittäen ja planeetasta huolta pitäen.