Karhu järjestää häät Tuskassa – vihkiparin etsintä nyt käynnissä

Yksi pariskunta pääsee viettämään ikimuistoisia häitä tulevan kesän Tuskassa, kun Karhu järjestää ainutlaatuisen vihkimisseremonian festivaalialueen Karhu Kappelissa. Hääparihaku on käynnissä 4.4.–2.5.

Petri Lyytikäinen

Helsingin Suvilahdessa vuosittain järjestettävässä Tuskassa syntyy runsaasti tarinoita ja joukkoon mahtuu myös rakkautta ja romantiikkaa. Somekyselyn* perusteella jopa 21 % on löytänyt joko itse tai tietää jonkun tuttavansa löytäneen Tuskasta puolison tai seurustelukumppanin. Lisäksi 35 % viime kesän kävijäkyselyyn** vastanneista kertoi saapuneensa festivaalille puolisonsa tai kumppaninsa kanssa.

Tuskan pääyhteistyökumppani Karhu haluaakin tänä kesänä tarjota valitulle pariskunnalle seurueineen unohtumattomat häät festivaalialueella. Pari pääsee sanomaan toisilleen tahdon ainutlaatuisessa Karhu Kappeli -miljöössä raskaan musiikin tahdittamana Tuskan avauspäivänä, perjantaina 28. kesäkuuta. Hääparin haku on käynnistynyt tänään ja se on avoinna 2. toukokuuta saakka täällä

“Etsimme pariskuntaa, jolla on tunteen paloa ja heittäytymiskykyä astella avioon festariväen keskellä kesän kovimmissa metallipidoissa. Kiinnostava rakkaustarina ja Tuskaan liittyvät yhteiset muistot vaikkapa oluen äärellä ovat toki plussaa“, kertoo Elli Karppinen, Karhun Senior Brand Manager Sinebrychoffilta.

“Tuska-kansan mustanpuhuvan ja jurohkon kuoren alla sykkii ainutlaatuinen aitous ja lämpö. Tiedän monia romansseja, joiden synnyssä festivaalilla on ollut tärkeä rooli, joten mikäs sen parempaa kuin päästä juhlistamaan Tuskassa rakkautta yhdessä Karhun kanssa”, kuvailee Tuskan festivaalijjohtaja Eeka Mäkynen

Karhu tarjoaa hääparille muun muassa kolmen päivän VIP-liput Tuskaan, Karhu Kappeli -alueella tapahtuvan hääseremonian jälkeiset pienimuotoiset juhlallisuudet kippistelyineen ja kakkutarjoiluineen sekä hääkuvauksen. Lisäksi hääparin läheiset saavat Tuska-perjantaille päiväliput festivaalille. Lisätiedot ja hakuehdot löytyvät täältä.

Pääyhteistyökumppanuuden myötä Tuskan päälava on nimetty uudelleen Karhu Main Stageksi. Festivaalialueelle kohoaa myös kokonainen Karhu Kotakylä, jonka keskiössä häiden näyttämönä toimiva Karhu Kappeli sijaitsee. Kotakylässä on vihkimisalueen lisäksi myös ravintolapalveluita ja muita viihtyvyyselementtejä.

Tuska 2024 järjestetään Helsingin Suvilahdessa juhannuksen jälkeisenä viikonloppuna 28.–30.6. Lipunmyynti on käynnissä täällä. Karhu on Tuska 2024 pääyhteistyökumppani.

*Somekyselyn tulokset on kerätty Tuskan Instagramissa 26.3.–3.4.2024. Vastaajia oli 305.

**Tuska 2023 kävijäkysely lähetettiin kaikille lipunostajille festivaalin jälkeen. Vastaajia oli 7322.

LISÄTIEDOT:

Sinebrychoff

Viestintäpäällikkö Timo Mikkola

timo.mikkola@sff.fi

Tuska

Festivaalijohtaja Eeka Mäkynen

eeka@tuska.fi

LINKIT:

Hääparin hakulomake ja lisätiedot https://www.lyyti.in/karhukappeli

Karhun verkkosivut https://www.karhu.fi/

Sinebrychoffin verkkosivut https://sinebrychoff.fi/