Virta sai ison tilauksen Saksasta – Plaza-hotelliketjulle Virran sähköautojen latauspalvelu kaikkiin ketjun hotelleihin

”Yhteistyö Virran kanssa sähköautojen latausasemien asentamisessa hotelleihimme tarjoaa vieraillemme todellista lisäarvoa. Meillä on ilo tarjota paljon matkustaville asiakkaillemme kätevä tapa ladata sähköajoneuvojaan heidän meillä vieraillessaan. Tämä aloite on tärkeä askel kohti kestävää liikkumista ja korostaa sitoutumistamme ympäristöystävällisiin ratkaisuihin hotellialalla”, kertoo Plaza-hotelliryhmän toimitusjohtaja Yonca Yalaz.

Sähköautojen lataus Plaza-hotelleissa on tarkoitettu pääasiassa paljon ja työnsä puolesta matkustaville asiakkaille, jotka huippumukavuuden ja -palvelun lisäksi odottavat nykyisin myös latausmahdollisuuksia sähköautoilleen. Samalla Plaza-hotellit panostaa merkittävällä tavalla julkisen latausverkoston laajentamiseen.

Keskeisen sijaintinsa ansiosta Plaza-hotellit sopivat ihanteellisesti sähköautojen latausasemien toimintaan. Virta mahdollistaa yhden luukun ratkaisullaan latausinfrastruktuurin sujuvan ja kustannustehokkaan käyttöönoton.

Virran palvelu käytössä jo 36:ssa maassa

Yhtenä Euroopan nopeimmin kasvavista sähköautojen latausalustoista Virta pystyy nopeasti toteuttamaan sähköautojen latauksen niissä maissa, joissa Plaza toimii, ja laajentaa palvelun nopeasti myös muille kohdemarkkinoille. Tällä hetkellä Virran latausalustaa käyttävät latauspisteiden omistajat tarjoavat palveluitaan sadoille tuhansille sähköautoilijoille 36:ssa maassa Euroopassa ja Kaakkois-aasiassa.

Virta-mobiilisovelluksessa sähköautonkuljettajat voivat helposti löytää, ja käyttää yli 500 000 latauspistettä sisältäen Plaza-hotellien ja muiden Virran alustaa käyttävien latausverkostojen laturit sekä ulkopuolisten verkostojen yhteiskäytössä olevat ”roaming”-laturit.

”Plaza on sitoutunut tarjoamaan vierailleen erinomaista palvelua ja parkkipaikkojensa julkisilla latauspisteillä se edistää aktiivisesti sähköistä liikkumista. Asiantuntemuksemme ansiosta voimme tarjota kattavan, kokonaisvaltaisen latausratkaisun, joka sisältää tarvittavat laitteistot Saksan, Itävallan ja Hollannin toimipisteissä. Virta Hubin avulla Plaza-hotellit voi määrittää joustavan laskutuksen eri käyttäjäryhmille, kuten hotellivieraille ja työntekijöille, ja mukauttaa näin energianhallinnan älykkäästi heidän erityistarpeisiinsa", sanoo Virran avainasiakasjohtaja Patrick Flaig.

Virta on johtava älykkäiden sähköautojen latausalusta Euroopassa. Se sijoittui Financial Timesin 1 000 Euroopan nopeimmin kasvavan yrityksen listalle viidettä kertaa peräkkäin vuonna 2023.

Virran digitaalista sähköajoneuvojen latausalustaa käyttää yli 1000 yksityistä ja julkista yritystä ja organisaatiota muun muassa vähittäiskaupassa, hotelli-, kiinteistö-, pysäköinti-, bensiini-, auto- ja energiateollisuudessa. Nämä asiakkaat operoivat yli 100 000 laturia 35 maassa muodostaen Powered by Virta -verkoston. Roaming mukaan lukien sähköajoneuvojen kuljettajat voivat käyttää yli 500 000 latauspistettä yli 65 maassa.

Virta rakentaa kestävämpää tulevaisuutta tekemällä sähköautojen lataamisesta kannattavaa liiketoimintaa ja kytkemällä sähköautot osaksi uusiutuviin lähteisiin pohjautuvaa energiajärjestelmää.

www.virta.global/

PLAZA Hotelgroup on vuonna 2002 perustetun PLAZA Hotelgroupin loi yrittäjäpariskunta Yonca ja Ihsan Yalaz. Yritys on erikoistunut kaupunki- ja liikehotellien toimintaan. Nykyään se on yksi viidestä suurimmasta perheomisteisesta hotelliryhmästä Saksassa, ja sillä on kolmen ja neljän tähden businesshotelleja yli 50 paikkakunnalla Saksassa, Itävallassa ja Alankomaissa yli 7 500 huoneessa.

www.plazahotels.de

Haluatko etätyöskennellä paratiisin keskellä? – Turkki helpottaa suomalaisten diginomadien pidempiaikaista oleskelua29.4.2024 09:00:00 EEST | Tiedote

Elävistä kaupungeistaan ja upeista rannikoistaan tunnettu Turkki on yksi maailman suosituimmista matkailukohteista. Nyt viisumin saaminen pidempiaikaiseen oleskeluun ja etätyöskentelyyn lomaparatiisissa on aiempaa helpompaa myös suomalaisille. Suomalaiset diginomadit, jotka haluavat tehdä etätöitä Turkissa pidempään, voivat käynnistää viisuminhakuprosessin helposti Digital Nomad GoTürkiye -alustalla.

Anatolian moskeijareitti esittelee arkkitehtoniset, puiset hypostyylimoskeijat, jotka ovat Turkin 21. Unescon maailmanperintökohde8.4.2024 09:36:13 EEST | Tiedote