Coop-tuotteita löytyy S-ryhmän myymälöistä jo yli 400 – Coop-simasta kevään hittituote?

Jo lähes neljäsosa entisistä Rainbow-tuotteista korvautuu kevään aikana laatu-hinta-suhteeltaan erinomaisilla Coop-tuotteilla S-ryhmän myymälöissä ja Coop-tuotesarjaan tuodaan jatkuvasti myös uusia tuotteita. Coop-tuotteita löytyy siis jo osapuilleen saman verran kuin mitä Xtra- tai Kotimaista-tuotesarjoihin kokonaisuudessaan kuuluu. Coopista kasvaa S-ryhmän selvästi laajin oma tuotesarja, johon tulee kuulumaan yli 1500 tuotetta.

- Asiakkaat ovat ottaneet Coop-tuotesarjan kiinnostuksella vastaan. Coopin ja sen hyvän laatu-hintasuhteen tunnettuus ovat jatkuvassa kasvussa. Kuhina on käynyt erityisesti pasta- ja tex mex -hyllyillä, joissa Coop-tuotteita on jo erityisen paljon. Myös maaliskuun puolivälissä myyntiin tuotu Coop-lager on herättänyt kiinnostusta – kirvoittihan sen edeltäjän, Rainbow-lagerin poistuminen runsaasti keskustelua. Voin vakuuttaa, että maku on kohdillaan ja pakkaus entistä ehompi, kertoo S-ryhmän omista merkeistä vastaava johtaja Nina Paavilainen

Juomahyllyllä suosittu kevään uutuus on ollut myös Coop-ananaslonkero sekä Coop-sima, joka kävi erinomaisesti kaupaksi jo maaliskuun puolella. Coop on herättänyt huomiota myös hedelmä- ja vihannesosastolla, missä monen myymälän valikoimaan on lisätty edullisia Coop-sitruunoita ja Coop-mandariineja sekä joissain myymälöissä myös Coop-banaaneja. Muita suosittuja Coop-tuotteita ovat muun muassa erilaiset perunapakasteet, kuten Crispy long -ranskanperunat ja röstiperunat, maksalaatikko rusinoilla, kana-taco-salaatti, gnocchi-kuviopasta sekä mehutiiviste.

- Kevään aikana myslien ja granoloiden valikoima uudistuu ja esimerkiksi jo myynnissä oleva Coop Crunchy Granola jogurtti-mansikka on ollut hitti. Parhaillaan Coop-tuotteiksi vaihtuvat myös 150 gramman jogurttipikarit, joista niin ikään mansikkamaku on löytänyt tiensä ostoskoreihin. Suositussa ja monipuolisessa kolmioleipien valikoimassa uudet Coop-tuotteet ovat myös löytäneet ostajansa. Joissakin tuoteryhmissä, kuten juustoraasteissa, on Coop-tuotteiden kauppa käynyt jopa paremmin kuin edeltäneiden Rainbow-tuotteiden kohdalla. On ilo huomata, että Coopin laatu-hinta-suhde tunnistetaan arjessa, iloitsee Paavilainen

SOK:n viestintä

SOK:n viestintä tarjoaa median edustajille ajankohtaista tietoa S-ryhmästä. Viestintämme palvelee mediaa arkisin klo 8–16.

Puh:050 472 2745viestinta@sok.fi

S-ryhmä on suomalaisten kotitalouksien omistama kaupparyhmä. S-ryhmän muodostavat 19 alueosuuskauppaa, SOK sekä niiden tytäryhtiöt. ​

Tarjoamme arjen palveluita päivittäis- ja käyttötavarakaupassa, hotelleissa & ravintoloissa, tavarataloissa, liikennemyymälöissäja oman pankkimme kautta. ​

Olemme suurin yksityinen työllistäjä Suomessa – meitä s-ryhmäläisiä on noin 40 000. Toimimme tinkimättömästi yhdenvertaisuutta edistäen sekä luonnonvaroja kunnioittaen, ja olemme Suomen suurin kotimaisen ja lähiruoan myyjä. Verojalanjälkemme on lähes 1,9 miljardia euroa, ja investoimme Suomeen vuosittain noin 500 miljoonaa euroa. ​​

Kuljetusrobotti on moderni maitokärry – S-ryhmän ruoan verkkokaupan robokuljetus laajenee yli 100 myymälään vuoden loppuun mennessä14.5.2024 08:20:28 EEST | Tiedote

Päästöttömät robokuljetukset ovat vakiinnuttaneet asemansa ensimmäisen toimintavuotensa aikana ja valloittavat tulevaisuudessa uusia alueita. Itsenäisesti kulkevat ja sähköllä toimivat Starship Technologiesin robotit ovat tähän mennessä kuljettaneet Suomessa yli 150 000 tilausta. Tyypillinen tilaaja on lapsiperhe, jolle robotti kuljettaa maitoa, banaaneja ja jauhelihaa.

Prisma julkaisee täysin uuden ulkoilubrändin - mukana muun muassa kuksa, värikkäitä kuorivaatteita ja risukeitin13.5.2024 08:50:00 EEST | Tiedote

Prisman omien tuotemerkkien valikoima täydentyy 13. toukokuuta, kun hypermarketketju ja Suomen suosituin muotikauppa lanseeraa oman ulkoiluun ja retkeilyyn keskittyvän Luode12-ulkoilubrändin. Kaikissa Prisma-myymälöissä ja Prisma.fi-verkkokaupassa myyntiin tulevan Luode12-tuoteperheen ensimmäiseen mallistoon sisältyy muun muassa teknisiä vaatteita, retkeilyvarusteita sekä tämän kesän pakko-ostos: punkeilta suojaavat sukat.