Tervetuloa kuulemaan ja keskustelemaan merituulivoiman mahdollisuuksista liittyä kantaverkkoon 22.5.

Fingrid käynnisti syksyllä 2023 selvityksen merituulivoiman liityntämahdollisuuksista kantaverkkoon. Tervetuloa kuulemaan ja keskustelemaan selvityksestämme keskiviikkona 22.5. klo 13.30 – 15.

Selvityksen alustavat tulokset julkaistaan toukokuussa. Päivitetty suunnitelma merituulivoiman verkkoliitynnöistä julkaistaan sidosryhmäkonsultaation jälkeen alkusyksystä.

Sidosryhmätilaisuus järjestetään Fingridin toimistolla Helsingissä (Läkkisepäntie 21), ja siihen voi osallistua myös etäyhteydellä. Tilaisuus on suomenkielinen.

Tilaisuuden ohjelma:

klo 13.00           Kahvit paikan päälle osallistujille

klo 13.30           Avauspuheenvuoro, Jussi Jyrinsalo, Fingrid

klo 13.45           Fingridin merituulivoimaselvityksen alustavien tuloksien esittely, Risto Kuusi &  Joona Rannanmaa, Fingrid

klo 14.30           Selvityksen eteneminen, Laura Ihamäki, Fingrid

klo 14.40           Keskustelua

klo 15.00           Tilaisuuden päätös

Ilmoittaudu tilaisuuteen 15.5. mennessä tästä >

Paikan päälle tilaisuuteen mahtuu 60 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä, etäosallistujien määrää ei ole rajoitettu.

Lämpimästi tervetuloa!

Laura Ihamäki, Fingrid Oyj, puh. 030 395 5166
Sähköpostosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@fingrid.fi

Tutustu myös uuteen ohjeeseemme  suurten sähkön tuotantohankkeiden verkkoon liittämisestä >