Patisserie Teemu Aura lanseeraa uuden Book Café -kahvilan Suomalaisen Kirjakaupan myymälään Helsingin sydämeen

Ilmoitamme ilolla Patisserie Teemu Auran saapumisesta Aleksanterinkadun Suomalaisen Kirjakaupan yhteyteen 22.4.2024 alkaen.

Tämä raikas lisäys tuo yhteen kaksi ilahduttavaa asiaa – kirjallisuuden ja houkuttelevat leivonnaiset. Kahvila tarjoaa seesteisen ja inspiroivan ympäristön kirjallisuuden ja herkkujen nauttimiseen, yksin tai yhdessä.

Tämä innostava kumppanuus kuvastaa sitoutumistamme Helsingin keskustan elävöittämiseen tarjoamalla paikan, joka mahdollistaa ihmisten kohtaamisen, inspiroitumisen ja kirjallisuuden sekä käsintehtyjen artesaaniherkkujen nauttimisen.

Liity kanssamme juhlimaan avajaisia 22.4.-27.4.2024 ja tule osaksi uuden kahvilamme ainutlaatuista tunnelmaa. Tervetuloa Patisserie Teemu Auran kahvilaan Aleksanterinkadun Suomalaiseen Kirjakauppaan (Aleksanterinkatu 15, 00100 Helsinki, 2. kerros)!

Patisserie Teemu Aura on vuonna 2011 perustettu helsinkiläinen leipomo-konditoria. Kätemme vannovat klassisen leivonnan nimeen, mutta tuotekehitystämme johtaa luova hulluus. Haluamme tarjota teille hyvällä maulla, tinkimättömällä asenteella ja laadukkaista aineksista luotuja artesaaniherkkuja arkeen ja juhlaan.

Suomalainen Kirjakauppa on vuonna 1912 perustettu erikoiskirjakauppa, joka tarjoaa asiakkailleen elämyksiä, hyötyä ja sisältöä elämän kaikissa vaiheissa ja tilanteissa. Voit valita sinulle sopivimman tavan asioida kanssamme: Suomalainen Kirjakauppa palvelee kuluttaja- ja yritysasiakkaita yli 50 myymälässä Rovaniemeltä Helsinkiin sekä verkkokauppa Suomalainen.comissa.