Autoglymin uusi kolmivaikutteinen autonpesuaine helpottaa autonpesua ja luo kiiltävän lopputuloksen suojaavalla pinnalla

• Ceramic Wash & Protect on kehitetty Autoglymin uudella shampoopohjaisella, keraamisella (Si02) teknologialla.
  • Helpottaa auton maalipinnan puhdistamista ja pesun jälkeistä kuivaamista lyhentäen autonpesuun kuluvaa aikaa.
  • Pesuaineen äärimmäisen konsentroitu, heikosti vaahtoava koostumus on erittäin riittoisa ja yksi pakkaus riittää jopa 33 pesukertaan.

Iso-Britannian suurin autonhoitotuotebrändi Autoglym on lanseerannut Ceramic Wash & Protect -autonpesuaineen, jonka helppokäyttöinen, kolmivaikutteinen keraaminen teknologia syväpuhdistaa auton maalipinnan kotikonstein. Pesuaineen ansiosta auton maalipinnasta on mahdollista saada kauniin kiiltävä myös itse pestessä, ja pesuaineen vettä hylkivä suojakerros saa kiillon kestämään kauemmin.

Ceramic Wash & Protect sisältää korkealaatuisia pinta-aktiivisia aineita, jotka auttavat irrottamaan sitkeän lian maalipinnalta "vangiten" sen pesuliuokseen. Näin lika saadaan poistettua auton pinnalta helposti huuhtelun aikana. Tuote sisältää myös Autoglymin uutta shampoopohjaista, keraamista Si02-yhdistettä, joka luo pestylle pinnalle huomattavasti paremman suojakerroksen kuin tavanomaiset autonpesuaineet.

Ceramic Wash & Protectin uusittu koostumus luo kestävän, hydrofobisen pinnan, mikä lyhentää auton kuivaamiseen kuluvaa aikaa, vähentää vaivaa, sekä varmistaa, että seuraava puhdistuskerta on entistä nopeampi ja vaivattomampi.

Pesuaineen äärimmäisen konsentroitu, heikosti vaahtoava koostumus on erittäin riittoisa. Pesuaine on saatavilla yhden litran pakkauksissa, joka riittää jopa 33 pesukertaan. Ceramic Wash & Protect on ihanteellinen vaihtoehto sekä auton pesusta nauttiville autoharrastajille että kiireisille auton omistajille, jotka haluavat saada autonsa pestyä mahdollisimman nopeasti.

Uusi tuote on kehitetty vastaukseksi kuluttajien kasvavaan kysyntään laadukkaita autonpesutuotteita kohtaan. Kasvavien elinkustannusten ohella auton omatoiminen peseminen säästää rahaa. Pesuaineen tehtävä on tehdä pesusta nopeaa ja vaivatonta laadukkaasta lopputuloksesta joustamatta.

Ceramic Wash & Protect sopii käytettäväksi yhdessä kaikkien Autoglym-pinnoitteiden, kuten Rapid Ceramic Spray -suihkeen kanssa, joten käyttäjät voivat täydentää suojaa pesukertojen välillä.

Tuotteen käyttöohjeet

• Ravista hyvin ennen käyttöä. Kaada 3 korkillista pesuainetta ämpäriin ja lisää 10 litraa lämmintä tai kylmää vettä.
  • Suihkuta auto ensin letkulla irtolian poistamiseksi. Jos auto on erityisen likainen, pese se ensin Autoglym All Purpose Cleaner -puhdistusaineella.
  • Pese auto aina korin ollessa viileä ja levitä shampoo ylhäältä alaspäin. Älä anna shampoon kuivua auton ulkopinnalle.
  • Huuhtele hyvin puhtaalla vedellä ja kuivaa Autoglym Ultra Soft tai Autoglym InstaDry -kuivausliinalla vesiviirujen välttämiseksi.
  • Suosittelemme tuulilasin puhdistamista käytön jälkeen joko Autoglym Car Glass Polish tai Autoglym Fast Glass -puhdistusaineella kristallinkirkkaan näkyvyyden saavuttamiseksi.

Iiris Maijo
iiris.maijo@manifesto.fi

Autoglym

Vuonna 1965 perustettu Autoglym on Iso-Britannian suurin autonhoitotuotteiden valmistaja. Kaikki yhtiön kemialliset tuotteet kehitetään, testataan ja valmistetaan sen huipputason tutkimus-, kehitys- ja tuotantolaitoksissa Iso-Britannian Pohjois-Hertfordshiressä. Autoglymin missiona on luoda maailman parhaita autonhoitotuotteita, ja sen tuotteita myydään nykyään yli 45 maassa. Uusin, palkittu tuotesarja sisältää yli 60 tuotetta, jotka kattavat kaikki autonhoitoprosessin osa-alueet. Tuotteet on suunniteltu niin satunnaisia käyttäjiä kuin vannoutuneita autonhoidon harrastajia ajatellen – jokainen Autoglym-tuote on vaivaton ja miellyttävä käyttää ja niiden avulla kuluttaja saa laadukkaan lopputuloksen.

Kuluttajille suunnattujen tuotteiden lisäksi Autoglymilla on oma Professional-tuotesarja, joka on kehitetty erityisesti autonpesuyrityksille ja niille, jotka puhdistavat kooltaan suurempia, julkisessa käytössä olevia kulkuneuvoja, kuten busseja ja junia. Professional-tuotesarjaan kuuluu myös erittäin menestyksekäs LifeShine-maalinsuojasarja, jota myyvät itsenäiset ajoneuvojen jälleenmyyjät kaikkialla Yhdistyneessä kuningaskunnassa ja jolla on elinikäinen takuu.

Lue lisää: www.autoglym.com

Haluatko etätyöskennellä paratiisin keskellä? – Turkki helpottaa suomalaisten diginomadien pidempiaikaista oleskelua29.4.2024 09:00:00 EEST | Tiedote

Elävistä kaupungeistaan ja upeista rannikoistaan tunnettu Turkki on yksi maailman suosituimmista matkailukohteista. Nyt viisumin saaminen pidempiaikaiseen oleskeluun ja etätyöskentelyyn lomaparatiisissa on aiempaa helpompaa myös suomalaisille. Suomalaiset diginomadit, jotka haluavat tehdä etätöitä Turkissa pidempään, voivat käynnistää viisuminhakuprosessin helposti Digital Nomad GoTürkiye -alustalla.

Virta sai ison tilauksen Saksasta – Plaza-hotelliketjulle Virran sähköautojen latauspalvelu kaikkiin ketjun hotelleihin9.4.2024 08:30:00 EEST | Tiedote

Saksan suurimpiin hotelliketjuihin kuuluva Plaza-hotelliryhmä alkaa tarjota yhteistyössä suomalaisen Virran kanssa matkailijoilleen sähköajoneuvojen latauspalvelua (EV) kaikissa Plazan yli 50 hotellissa Saksassa, Itävallassa ja Hollannissa. Julkinen latausinfrastruktuuri tulee käyttöön vauhdilla laajentuvan Plaza-ryhmän hotelleissa lähikuukausien aikana. Uuden hotellipalvelun avulla hotellivieraat voivat ladata sähköautojaan oleskelunsa aikana, mikä tukee kestävää liikkumista ja tarjoaa lisäarvoa matkustajille.

Anatolian moskeijareitti esittelee arkkitehtoniset, puiset hypostyylimoskeijat, jotka ovat Turkin 21. Unescon maailmanperintökohde8.4.2024 09:36:13 EEST | Tiedote

Anatolian Unescon maailmanperintökohteet ovat täynnä arkkitehtuurin ihmeitä. Anatolia tarjoaa muinaisten sivilisaatioiden synnyinsijana ainutlaatuisia historiallisia ja arkkitehtonisia kokemuksia nykypäivän vierailijoille. Anatolian tarjoamiin aarteisiin kuuluvat muun muassa keskiaikaiset puiset hypostyylimoskeijat, joista tuli viime vuonna Turkin kahdeskymmenesensimmäinen Unescon maailmanperintökohde.