Clarins Wonder Volume XXL -ripsiväri: uusi sensaatiomaisen näyttävä ripsiväri

Wonder Volume XXL -ripsiväri on Clarinsin tuorein taidonnäyte 2in1-ripsiväristä, joka hoitaa ripsiä ja saa aikaan näyttävän lopputuloksen. Uutuusripsivärillä tavoitellaan täyteläistä XXL-lopputulosta, joka tuo pituutta, syvyyttä ja jopa kaksinkertaistaa ripsien paksuutta. Kosteutta hylkivä ripsiväri pysyy kauniisti paikallaan jopa 12 tunnin ajan.

Wonder Volume XXL -ripsivärillä Clarins haluaa tarjota jokaisen omaa luonnollista kauneutta korostavan meikkituotteen, joka hoitaa ripsiä ja tuo näyttäviä tuloksia vaivattomasti.

Volymizing Wax -yhdiste jopa kaksinkertaistaa ripset

Sensaatiomaisen näyttävä ripsiväri-innovaatio tavoittelee jopa ripsiä kaksinkertaistavaa vaikutusta. Koostumusta tähdittävän Volymizing Wax -yhdisteen teho perustuu auringonkukka-, jojoba- ja parkkiakaasiavahoihin, joiden saumaton yhteistyö muotoilee, paksuntaa ja suojaa ripsiä. Ripsiväri muodostaa ripsiin suojaavan kalvon, joka ravitsee ja rajoittaa ripsien kuivumista.

Ripsivärimassan kyllästetyt mustat pigmentit tuovat lisämausteena häikäisevän mustan pigmentin, joka viimeistelee erittäin intensiivisen katseen. Wonder Volume XXL on Clarinsin kaikkien aikojen mustin ripsiväri.

Pitkäkestoinen koostumus on kosteutta hylkivä ja takaa virheettömän pidon jopa kahdentoista tunnin ajan. * Ripsivärin voi puhdistaa vaivatta tavallisella silmämeikinpoistoaineella.

Hoitavuuden keskiössä Lash Boosting -yhdiste

Wonder Volume XXL -ripsivärin hoidollisuudesta huolehtii ripsiä elvyttävä Lash Boosting -yhdiste, joka tukee ripsien kasvua, vahvuutta ja tuuheutta. Päivä päivältä hoitava yhdiste auttaa ripsiä näyttämään elinvoimaisemmilta – myös silloin kuin ripset ovat meikkaamattomat. Yhdisteen tehopari koostuu ripsien kasvua edistävistä panthenolista ja keramideista.

XXL-harja tukemassa näyttävää lopputulosta

Luonnollisista risiiniöljykuiduista valmistetut harjakset tukevat näyttävää lopputulosta.

Harjassa on kolme huolella muotoiltua säiliötä, jotka annostelevat sopivan määrän ripsiväriä kerrallaan.  Pidemmät harjaukset auttavat muotoilemaan ripsiä ehkäisten ripsivärin paakkuuntumista.

Koostumus on ilmava ja sopii erinomaisesti kerrostettavaksi.

Kaksi uutta väriä ikonisten Ombre Skin -luomivärien väripalettiin

Ombre Skin -luomiväreissä on hienostunut ja runsas pigmentti, joka kietoo luomille kermaisen hohdon. Luomivärien upeassa metallimaisessa hohdossa on nähtävissä kullan ja hennon violetin helmeilevää hohtoa. Lopputulos on täyteläisen intensiivinen.

Pehmeä koostumus sisältää luomukookosöljyä, joka suojaa luomia kosteuden haihtumiselta ja ravitsee. Luomu maniokkipuuterin rooli on antaa luomivärille mattapintaa. Luomivärit tuntuvat luomilla huomaamattomilta, kuin luomiväriä ei olisi ollenkaan. Pitkäkestoinen koostumus pysyy kestävästi paikallaan myös ilman pohjustusainetta.

Uutuussävyt ovat 07 Pearly Raisin ja 08 Pearly Copper.

Clarinsin juhlakauden vinkki

Clarins suosittelee näyttävän silmämeikin tekoon Graphik Ink Liner -rajaustussia. Ihanteellisesti luomille liukuva helppokäyttöinen tussi taipuu mieleiseen rajaukseen graafisesta siron ohueen.

Wonder Volume XXL Mascara, 34,00 EUR
Ombre Skin Eyeshadow, 28,00 EUR

Uusi Wonder Volume XXL-ripsiväri on saatavilla huhtikuussa 2024 Sokos- ja Stockmann-tavarataloissa, stockmann.com- ja sokos.fi-verkkokaupoissa sekä Emotion-myymälöissä. Ombre Skin -luomivärit ovat saatavilla jälleenmyyjiltä toukokuun alussa 2024.

*Kliininen testi, 33 naista

Tanskalainen GOSH-kosmetiikkabrändi lanseeraa tuotteen yhdessä kotimaisen pop-tähden ABREUn kanssa19.4.2024 18:40:00 EEST | Tiedote

Toiselle vuodelle edennyt kumppanuus tekee näyttävän sisääntulon ABREUn itse suunnitteleman tuotteen lanseerauksella. Kyseessä on ensimmäinen kotimaisen artistin julkaisema meikkituote Suomen markkinoilla kansainvälisen kosmetiikkabrändin kanssa. Uutuustuote Lip Filler Sintra -huulikiilto kantaa ABREUn kotikaupungin Sintran taianomaista tunnelmaa ja johdattaa kuluttajan Portugalin aurinkoon.

Huile Prodigieuse Or Florale: kahden NUXE-kuivaöljyn hurmaava hybridi antaa iholle ruusukultaisen hehkun ja ravitsee ihoa seitsemällä kasviöljyllä17.4.2024 08:45:00 EEST | Tiedote

Tänä keväänä NUXE esittelee kahdesta kuivaöljystään muodostuvan hybridituotteen, Huile Prodigieuse Or Florale -kuivaöljyn, joka tuo iholle hehkua kauniissa ruusunkultaisessa sävyssä. Koostumuksen sydämessä ovat ikonisesta Huile Prodigieuse -kuivaöljystä tutut kasviöljyt, jotka ravitsevat ja pehmittävät ihoa. Monikäyttöinen kuivaöljy sopii käytettäväksi kasvoille, vartalolle ja hiuksille sekä tuo arkeen ripauksen loistetta.