Saga Beauty

Euroopan johtava UV-suojabrändi Skinvisibles® vihdoin Suomen markkinoille

Ammattilaiskosmetiikan maahantuoja Saga Beauty tuo Suomen kosmetiikkamarkkinoille sveitsiläisen Skinvisibles®-tuotesarjan. Skinvisibles®-tuotteet haastavat perinteiset UV-suojatuotteet tarjoamalla erittäin laajakirjoisia UV-suojavoiteita ympärivuotiseen käyttöön. Skinvisibles®-UV-suojavoiteet suojaavat ihoa tehokkaasti kaikelta ihoon vaikuttavalta säteilyltä – myös siniseltä valolta.

Skinvisibles®-tuotteet tarjoavat korkean UV-suojauksen lisäksi tehokasta, mutta hellävaraista kosteutusta kaikille ihotyypeille.

Tietoisuus ihon terveydestä sekä auringon ja sinisen valon aiheuttamista vaurioista on saanut kuluttajat vaatimaan entistä parempia uv-suojatuotteita, jotka toimivat arjessa vuoden ympäri. Skinvisibles®-tuotteissa käytetään uusinta UV-suojauksen huipputeknologiaa ja sarjan tuotekehitys perustuu vuosien tieteelliseen tutkimukseen. Tavoitteena on ollut kehittää kuluttajien kasvaviin tarpeisiin vastaavia, mahdollisimman laajakirjoisia UV-suojatuotteita, jotka samalla hoitavat ihoa hellävaraisesti.

Skinvisibles®-sarjan tuotteet antavat iholle erittäin laajakirjoisen suojan UVA- ja UVB-säteilyä sekä sinistä valoa vastaan. Ominaisuuksiensa ansiosta ne toimivat loistavasti arkikäytössä ympäri vuoden tavallisten ihonhoitorutiinien rinnalla.

Korkein mahdollinen suoja kaikkea säteilyä vastaan

Skinvisibles®-sarjan tuotteilla on PA++++ -merkintä, joka tarjoaa korkeimman mahdollisen suojan haitallisilta UVA-säteiltä, joiden on todistettu edistävän ihosyövän kehittymistä, vaurioittavan ihon kollageenia ja elastaanisäikeitä sekä aiheuttavan ihon ennenaikaista vanhenemista, kuten ryppyjä, juonteita ja ihon veltostumista. SPF50 tarjoaa myös korkean UVB-suojan, jolla voi ehkäistä muun muassa ihon palamista, punoitusta sekä pigmenttimuutoksia.

Sarjan hoitovoiteet suojaavat ihoa myös siniseltä valolta, jolta suojaavia tuotteita on markkinoilla toistaiseksi melko vähän. Lisääntyneen ja jatkuvan digitaalisille laitteille altistumisen takia iho tarvitsee kuitenkin suojaa myös siniseltä valolta, sillä häiriintyneen yöunen lisäksi sininen valo aiheuttaa iholle ennenaikaista ikääntymistä. Sininen valo tunkeutuu UVA- ja UVB-säteilyä syvemmälle ja lisää vapaiden radikaalien tuotantoa, jotka taas vahingoittavat ihon solurakennetta.

Hellää hoivaa suojauksen lisäksi

Skinvisibles®-tuotteet tarjoavat korkean suojauksen lisäksi tehokasta, mutta hellävaraista kosteutusta kaikille ihotyypeille. Tuotteisiin on valittu hyvin siedetyt raaka-aineet ja ihon eri tarpeille sopivat vaihtoehdot. Tuotteet sopivat käytettäväksi sekä yksinään että meikin alla. Pro-Layer -teknologia “sitoo” kaikki aiemmin levitetyt hoitotuotteet ihoon estäen alla olevien voiteiden rullautumisen. Skinvisibles®-tuotteiden käyttöä suositellaan erityisesti kosmeettisten, esteettisten sekä dermatologisten hoitojen jälkeen.

Tuotteet sisältävät laadukkaita, tunnettuja ja tällä hetkellä suosittuja ainesosia, kuten niasiiniamidia, hyaluronihappoa sekä CICA-uutetta (Centella Asiatica). Kaikki koostumukset ovat vegaanisia eivätkä ne sisällä oksibentsonia, oktinoksaattia tai oktokryleeniä. Tuotteiden käyttö ei myöskään vahingoita vesistöjä ja meren ekosysteemejä.

Tuotteet ja suositushinnat kuluttajille

Skinvisibles® Aqua Sense Hyaluronic SPF50, 50 ml, 39,90 €
Skinvisibles® Glow Sense SPF50, 50 ml, 39,90 €
Skinvisibles® Even Sense SPF50, 50 ml, 39,90 €
Skinvisibles® Transparent Sense SPF50+, 50 ml, 42,90 €

Saatavilla

Skinvisibles®-tuotteet ovat saatavilla kuluttajille Saga Beautyn Spashop.fi-verkkokaupassa. Lisää jälleenmyyntikanavia tulossa.

Saga.fi/beauty
Spashop.fi

Lisätietoja:

Maiju Kuosmanen
Avainasiakaspäällikkö
Saga Beauty | Saga Trade Finland Oy
maiju.kuosmanen@saga.fi

Saga Beauty tuo maahan ja markkinoi ammattikosmetiikkaa Suomessa alan yrityksille, kosmetologeille, alan kouluille, valikoiduille tavarataloille, korkealuokkaisille kylpylöille sekä esteettisen ihonhoidon ammattilaisille. Brändeistämme tunnetuin on merellinen ammattikosmetiikkasarja Phytomer. Verkkokauppamme Spashop.fi on käytössä sekä kuluttajille että ammattiasiakkaille. Olemme osa 50-vuotiasta Sunborn-perheyritystä, johon kuuluvat muun muassa Naantalin ja Ruissalon Kylpylät sekä tapahtumakeskus Logomo.

Skinvisibles® Aqua Sense Hyaluronic SPF50
Skinvisibles® Glow Sense SPF50