Designurakka

Designurakka - täysin uutta sisustamisen ja remontoinnin kokonaispalvelua

Suunnittelu, projektinjohto ja remontin toteutus vaivatta avaimet käteen -palveluna yhdeltä toimijalta. Designurakka syntyi asiakkaidemme toiveista ja tarpeista. Huomioimme, mitä jo olemassa olevaa voidaan kierrättää, kunnostaa sekä hyödyntää uudestaan. Hyvinkin arkipäiväiset valinnat voivat vaikuttaa huomattavasti remontin ympäristöystävällisyyteen.

Designurakan suunnittelu- ja remonttitiimi
Designurakan tiimi toteuttaa remonttiprojektit suunnittelusta toteutukseen Designurakka

Ei liirumlaarumia, vaan ihan käytännön tekoja. Tiesitkö, että voimme pienentää hiilijalanjälkeä jo suunnitteluvaiheessa valitsemalla ympäristöä vähemmän kuormittavia lähellä tuotettuja materiaaleja. Tämä ei ainoastaan pienennä kuljetus- ja varastointikustannuksia, vaan auttaa meitä myös varmistumaan tuottajan vastuullisuudesta. Pyrimme projekteissamme säilyttämään alkuperäistä ja kunnostamaan olemassaolevaa.

Aika on kaikkein arvokkainta mitä meillä on. Moni kokee työläänä suunnittelijan ja remontoijan etsimisen erillisinä toimijoina. Myös taloyhtiöiden vaatimustason kiristyminen remonttilupaprosesseissa on lisännyt ammattimaisen suunnittelun tarvetta. Näihin haasteisiin halusimme Designurakan avaimet käteen -palvelulla vastata. Palvelemme yksityis- ja yritysasiakkaita Uudenmaan alueella.

Aidolla kokonaispalvelulla Designurakka ottaa vastuun koko projektista, ja remontti on mahdollista teettää vaivatta, aikataulussa ja budjetissa. Me haluamme tuottaa laadukasta ja ympäristöä vähemmän kuormittavaa remonttipalvelua. Saumaton yhteistyö kokeneiden sisustusarkkitehtien ja huippuunsa hiotun toteutustiimin välillä, sekä sujuva yhteydenpito asiakkaisiin varmistaa projektiemme korkeatasoisen toteutuksen.

Aidosti huoletonta

”Olimme molemmat tahoillamme havainneet asiakkaiden tarpeen avaimet käteen -palvelulle yhdeltä toimijalta. Meiltä asiakas saa aidosti kaiken. Avustamme tarvittaessa myös sijaisasunnon löytämisessä remontin ajaksi,” toteavat Designurakan suunnittelusta vastaava Ida Pihlajaniemi ja projektinjohtaja Pauliina Kolehmainen.

Designurakan suunnittelu- ja remonttitiimi
Designurakan tiimi toteuttaa remonttiprojektit suunnittelusta toteutukseen
Designurakan logo
Designurakan sisustusarkkitehdit
Designurakan suunnittelusta vastaavat sisustusarkkitehdit
Designurakan toteutuksista vastaava remonttitiimi

Lisätietoja yrityksestä:

Designurakka on perustettu tammikuussa 2024. Palvelemme yksityis- ja yritysasiakkaita Uudenmaan alueella. Perustajina idaDesign Oy ja Ekastra Oy. Designurakka työllistää tällä hetkellä noin 10 henkeä.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Designurakka