FRD Records

Heviteemun TikTok-hitti julkaistaan huomenna

Kuva: Vihtori Valkama

Striimisuosikki ja tuottajataituri Heviteemu julkaisee tulevan albuminsa ensimmäisen singlen huomenna. Dopamiininpuutos-niminen kappale käsittelee aidosti ja puhuttelevasti Heviteemulle tyypillistä aihetta, mielenterveyden haasteita. Biisin teaser on jo koskettanut ja kerännyt suosiota TikTokissa, biisiin on tehty videoita jo yli 400 kertaa.

“Dopamiininpuutos on tilannekatsaus tähän hetkeen, laulu joka kirjoitti itse itsensä”, kommentoi Heviteemu

Heviteemu työstää parhaillaan toista albumiaan ja se julkaistaan ensi vuoden puolella. Multi-instrumentalistina ja huipputuottajana tunnettu Heviteemu on kirjoittanut ja tuottanut levyn itse alusta loppuun.

Heviteemu julkaisi ensimmäiset omat kappaleensa vuonna 2020 ja soololevynsä Pahoinvoiva sukupolvi vuonna 2023. Albumin kappaleita on tähän mennessä kuunneltu suoratoistopalveluissa yli 10 miljoonaa kertaa.

Heviteemu on työskennellyt jo pitkään tuottajana sekä biisinkirjoittajana lukuisten eri artistien, kuten SANNIn, Vesalan ja costeen kanssa oman soolouransa ohella. Hän oli mukana kirjoittamassa ja tuottamassa Mikael Gabrielin ja Nublun UMK-biisiä Vox Populi sekä tekemässä musiikkia supersuosittuun Alan Wake 2 -peliin. Hänet on huomioitu myös Emma-ehdokkuudella Vuoden tuottaja -kategoriassa vuonna 2021.

Dopamiininpuutos on Fried Musicin uuden levy-yhtiön FRD Recordsin ensimmäinen julkaisu.

Kappaleen tiedot:
Säv. Teemu Javanainen