Magdalena Andersson ja Antti Lindtman vierailevat Suomen itärajalla

Ruotsin sosialidemokraattisen puolueen puheenjohtaja Magdalena Andersson ja SDP:n puheenjohtaja Antti Lindtman vierailevat Suomen itärajalla maanantaina 22.4. Vierailun aiheena on Suomeen kohdistunut välineellistetty maahantulo. Andersson ja Lindtman tutustuvat Vaalimaan rajanylityspaikkaan ja tapaavat Kaakkois-Suomen rajavartioston komentajan, eversti Mika Rytkösen.

Vierailun jälkeen järjestetään Anderssonin ja Lindtmanin yhteinen tiedotustilaisuus Helsingissä SDP:n puoluetoimistolla klo 15.30 (os. Siltasaarenkatu 18–20, sisäänkäynti C-portaasta). Pyydämme ystävällisesti ilmoittautumaan tiedotustilaisuuteen 22.4. klo 9 mennessä sähköpostitse: ulla.mikkola@sdp.fi.

Tarjoamme lisäksi mahdollisuutta median edustajille tulla kuvaamaan Lindtmania ja Anderssonia Vaalimaan rajanylityspaikan edustalla klo 12.45–13. Huomaattehan, että itse rajanylityspaikka ja vierailu eivät ole avoimia medialle. Mikäli teiltä tulee kuvaaja Vaalimaalle, ilmoitattehan siitä sähköpostitse ulla.mikkola@sdp.fi viimeistään perjantaina 19.4. klo 15. Tarvittaessa tarjoamme yhteiskuljetuksen Helsingistä Vaalimaalle ja takaisin. Kerrothan tarpeesta kuljetukselle ilmoittautumisen yhteydessä.

09 478 988 (vaihde)