NoHo Partners Oyj

Uusi luku Espoon ravintolamaailmassa: Strindberg avautuu 26. huhtikuuta Haukilahteen

Uusi lehti espoolaisessa ravintolatarjonnassa on kääntymässä, kun klassikoistaan tunnettu Strindberg avataan 26. huhtikuuta Haukilahteen Espoon Merenkävijöiden makasiinirakennukseen. Tilassa toimi aiemmin ravintoloitsija Sikke Sumarin Haukilahden Helmi.

Strindbergin klassikkoannos hiillostettu lohi
Strindbergin klassikkoannos hiillostettu lohi Kuvaaja: Heidi Haapanen NoHo Partners

Uudessa Strindbergissä merellinen tunnelma yhdistyy pohjoismaisen ruokakulttuurin perinteisiin ja tämän päivän kansainvälisiin makuihin. Ruokalistalta löytyvät kaikki tutuilla resepteillä valmistetut klassikkoannokset Strindbergin lihapullista Rydbergin pihviin merellisten elementtien tuodessa lisämaustetta listan muihin annoksiin. Tarkoin valikoidut viinit täydentävät makuelämyksen ja laadukas juomavalikoima houkuttelee nauttimaan auringonpaisteesta ravintolan terassilla. Uuden menun suunnittelusta on vastannut kokenut ja arvostettu keittiömestari Jaakko Sorsa.

Strindberg on alun perin vuonna 1992 Pohjoisesplanadille avattu ravintola, josta on muodostunut yli 30 vuoden historiansa aikana kaikkien tuntema klassikko. Haukilahden viehättävä satamamiljöö ja rakennuksen kaunis arkkitehtuuri luovat ainutlaatuisen mahdollisuuden tuoda Strindberg nyt myös Espoon paraatipaikalle.

Strindberg Haukilahden sisustuksesta vastaa suunnittelija Lilli Laine, jonka luoma tunnelmallinen ympäristö kutsuu vieraat nauttimaan. Sisustuksen elementit on valittu huolellisesti rakennuksen historiaa kunnioittaen ja Strindbergille ominaisia tunnusmerkkejä hyödyntäen.

Strindberg Haukilahden aukioloajat:
Ma–To klo 11.00–21.00
Pe klo 11.00–22.00
La klo 12.00–22.00
Su klo 12.00–21.00

Strindberg Haukilahti
Mellstenintie 12

Strindberg by the sea
Strindbergin klassikkoannos hiillostettu lohi
Strindberg Haukilahden terassi venesataman kupeessa

NoHo Partners Oyj

NoHo Partners Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin erikoistunut konserni. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana Nasdaq Helsinkiin listautunut pörssiyhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan. Konsernin yhtiöihin kuuluu noin 250 ravintolaa Suomessa, Tanskassa ja Norjassa. Yhtiön tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm. Elite, Savoy, Teatteri, Sea Horse, Stefan’s Steakhouse, Palace, Löyly, Hanko Sushi, Friends & Brgrs, Campingen ja Cock’s & Cows. Konserni työllistää sesongista riippuen noin 2 100 henkilöä kokoaikaiseksi muutettuna. Yhtiö tavoittelee 400 miljoonan euron liikevaihtoa vuoden 2024 loppuun mennessä. Yhtiön visiona on olla Pohjois-Euroopan johtava ravintolayhtiö.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta NoHo Partners Oyj