VALA Group Oy

VALA Groupille uusi toimitusjohtaja Reaktorilta

Marcus Mattila aloittaa VALA Groupin toimitusjohtajana 2.5.2024. Hän seuraa tehtävässä VALAn perustajaa Sami Tuomisaarta, joka jatkaa yhtiön hallituksen jäsenenä.

Teksti New CEO

Mattila siirtyy VALA Groupin johtoon Reaktorilta, jossa hän on työskennellyt 16 vuotta eri rooleissa, viimeisimpänä yhtenä Suomen liiketoimintajohtajista.

“Haluan omasta puolesta kiittää Samia erinomaisesta työstä VALAn yrityskulttuurin ja liiketoiminnan kehittämisessä. Tulen ehdottomasti jatkamaan VALAn vahvuuksien, eli poikkeuksellisen kulttuurin ja laatuosaamisen, vaalimista. VALA on menestynyt hienosti ja noussut Suomen parhaimpien laatutalojen terävimpään joukkoon. Uskon, että jatkamme menestyksekkäinä pysymällä relevanttina asiakkaillemme ja keskittymällä heidän tarpeisiinsa, sekä luonnollisesti hyödyntämällä vahvasti tekoälyä." – Marcus Mattila

Marcus%20Mattila
Marcus Mattila

“Tämä on käsittämättömän hieno askel meille kaikille. Marcus tuo mukanaan juuri sitä kokemusta ja energiaa, mitä VALA tarvitsee matkallaan kohti aidosti ainutlaatuista laatuun keskittynyttä ohjelmistoyritystä. Sen lisäksi, että Marcus on loistava tyyppi, hänessä yhdistyy vankka osaaminen sekä ohjelmistojen että liiketoiminnan johtamisen saralla. Samalla uskon, että Marcus sopii 100% kulttuuriimme, jossa ihmiset tulevat aina ensin. Tervetuloa Marcus!” – Sami Tuomisaari

Sami%20Tuomisaari
Sami Tuomisaari

Operatiivinen johtaja:
Toni Roschier
Puhelin: +358 50 548 5151
sähköposti: toni.roschier(at)valagroup.com

Marcus Mattila
Sami Tuomisaari

VALA Group lyhyesti:

VALA Group Oy on ohjelmistojen laadunvarmistukseen keskittynyt Siili Solutions Oyj:n tytäryhtiö. VALA on Suomen johtavia ohjelmistojen laadun asiantuntijayhtiöitä, tarjoten koko ohjelmiston laadun spektrin aina testausstrategioista testiautomaatioon ja ohjelmistotestaukseen. Yrityksen visio “Inspiring quality, compiling happiness” heijastuu sen kulttuuriin, jonka ytimessä on laatu sekä työntekijöiden ja asiakkaiden onnellisuus.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta VALA Group Oy