Tagnile Oy

DocPath yhteistyöhän Tagnile Oy:n kanssa

DocPath on käynnistänyt yhteistyön Tagnile Oy:n kanssa tarjotakseen Pohjoismaisille markkinoille dokumentinhallinnan ratkaisuaan. DocPath on globaalisti toimiva ohjelmistotoimittaja, joka tuo uusimman teknologian erilaisten asiakirjojen ja dokumenttien hallintaan.

DocPath

- Näemme yhteistyössä merkittävän mahdollisuuden laajentaa DocPathin käyttäjäkuntaa pohjoismaisiin suuryrityksiin ja muihin isoihin organisaatioihin, kansainvälisestä liiketoiminnasta vastaava Alvaro Azofra DocPathilta toteaa. DocPath:in asiakkaita kansainvälisesti ovat esimerkiksi DHL, Electrolux ja Australian valtio.

- DocPath mahdollistaa sen, että dokumentit luodaan dynaamisesti yrityksen ja organisaation toimintojen tahdissa. DocPath on myös poikkeuksellisen sujuvasti räätälöitävissä asiakkaan prosesseja tukemaan, kertoo Jarmo Siivari Tagnile Oy:stä. Muita DocPathin erityisiä vahvuuksia ovat muuttuvien elementtien hallinta, helppo dokumenttien yhdistäminen ja dokumenttien sujuva personointi.

DocPath tarjoaa asiakkailleen maailmanluokan tukipalvelun. DocPathin tiimi laajennettuna Tagnilen pohjoismaisella läsnäololla varmistaa sujuvan tuen ja ensiluokkaisen asiakaskokemuksen.

DocPath on juuriltaan eurooppalainen yritys, jonka filosofiana on tarjota ratkaisuja mille tahansa yritykselle tai organisaatiolle, koosta tai toimialasta riippumatta. DocPath-ratkaisu korvaa vanhentuneet ratkaisut tai parantaa nykyisiä koko dokumenttiprosessin osalta; suunnittelusta dokumenttien ja tietojen jakeluun.

TagNile on asiantuntijasi tiedon merkitsemisessä. Olemme sitoutuneet tarjoamaan asiakkaillemme markkinoiden monipuolisimmat ja kehittyneimmät ratkaisut tiedon merkitsemiseen ja tiedon virtaamiseen.

Ruotsinielinen tiedote https://tagnile.se/bulletiner/docpath-inleder-samarbete-med-tagnile-oy/

Enlanninkielinen tiedote

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi