Tekova Oy

Puuilon myymäläverkosto kasvaa – uudet myymälät Tampereen Lahdesjärvelle sekä Äänekoskelle

Puuilo Tavaratalot Oyj ja toimitilarakentaja Tekova ovat rakentaneet kuudennen kerran yhdessä Puuilo-myymälän Tampereen Lahdesjärvelle. Uusi myymälä luovutetaan Puuilolle 6.5. ja asiakkaille se avaa ovensa ennen juhannusta. Myös uusi yhteinen projekti on alkanut; tällä kertaa Puuilo ja Tekova rakentavat Äänekoskelle.

Uusi Puuilo on pian valmis Tampereen Lahdesjärvellä.
Uusi Puuilo on pian valmis Tampereen Lahdesjärvellä. Kuva: Tekova Oy

Napsun parempi toteutus

Lahdesjärven alueella, Ikean ja K-raudan vieressä sijaitsevalla tontilla aloitettiin Puuilon myymälän rakennustyöt syyskuussa 2023. Uuden liiketilan bruttoala on n. 3200 m2. Kyseessä tulee olemaan Puuilo -ketjun 46. myymälä. Uusi liiketila luovutetaan Puuilolle 6. toukokuuta ja Puuilo on tiedottanut uuden myymälän avautuvan ennen juhannusta.

–  Projekti on mennyt kaikin puolin hyvin ja kiinteistö valmistuu aikataulussa. Suurimmilta säätämisiltä on vältytty ja voitaisiin sanoa, että toteutus on taas, napsun parempi, niin kuin meillä on yhtiössä tapana todeta, toteaa Puuilon kiinteistöpäällikkö Janne Paananen.

Projektin työnjohtaja Tekovan Juhani Kinnunen on ollut uransa aikana mukana yhteensä neljän Puuilo myymälän rakentamisessa.

– Puuiloja on ollut aina mukava rakentaa ja tämä Lahdesjärven Puuilo ei ole tehnyt siinä poikkeusta. Jokainen projekti syventää ymmärrystä Puuilon toiminnasta ja tämä on luonut mahdollisuuksia suhtautua työhön kehittävällä otteella, Kinnunen sanoo.

- Yhteistyö Tekovan projektipäällikön Juhanin kanssa on sujuvaa ja hommat tulee hoidettua jämptisti ja ammattitaidolla. Myös ne haastavimmat ja tekemisen tyyli on kehittävä, miten taas seuraavasta saataisiin parempi aikaiseksi, toteaa Janne Paananen.

Uuden myymälän rakennustyöt Äänekoskella aloitettu

Puuilo ja Tekova on käynnistäneet uuden Puuilon myymälän rakentamisen Äänekoskelle. Uusi myymälä Puuilo nousee Kiepin alueelle täydentämään alueen kaupallista tarjontaa osoitteeseen Kieppi 2. Äänekosken liiketilan on määrä valmistua vielä tämän vuoden aikana, itse myymälän avautumisesta Puuilo tiedottaa myöhemmin

- Viimeisein kokemus Lahdesjärven osalta on ollut antoista ja tästä on taas hyvä jatkaa yhdessä kohti seuraavaa työmaata, toteaa Janne Paananen.

Iiro KultaAluejohtajaTekova Länsi-Suomi Oy

Tekova Länsi-Suomi Oy rakentaa toimitiloja Länsi-Suomen, Pirkanmaan, Keski-Suomen ja Etelä-Pohjanmaan ja Savon alueilla.

Puh:+358 40 738 8412iiro.kulta@tekova.fi

Liiketilarakentaminen on Tekovan ydinosaamista
Uusi Puuilo on pian valmis Tampereen Lahdesjärvellä.
Tampereen uusi Puuilo nousee Ikean ja K-Raudan läheisyyteen.

Tekova on valtakunnan mutkattomin toimitilarakentaja

Tekova on valtakunnan mutkattomin toimitilarakentaja, joka on erikoistunut liike-, toimi-, logistiikka-, tuotanto sekä urheilutilojen rakentamiseen avaimet käteen - periaatteella. Tekova on perustettu vuonna 2018 ja se on toteuttanut valtakunnallisesti yli 100 erilaista hanketta.

Tekovan liikevaihto oli vuonna 2023 noin 56 M€ ja liikevoitto 3,5 M€ (6,2 %). Tekovalaisia on noin 50 henkilöä. Konsernin emoyhtiö ja Tekova Etelä-Suomi Oy sijaitsevat Vantaalla. Alueyhtiöistä Tekova Länsi-Suomi Oy toimii Tampereella ja Tekova Pohjois-Suomi Oy Kempeleessä.

Tekova on menestynyt toimitilarakentamisen saralla keskittymällä asiakkaiden tarpeen mukaan räätälöityihin selkeisiin hallimaisiin hankkeisiin, jotka toteutetaan vakioiduilla konsepteilla sekä ammattimaisesti prosessoidulla toimintamallilla.

Tekova rakentaa laadukkaita ja fiksuja toimitiloja asiakkailleen, jotta he voivat menestyä omissa tavoitteissaan.

Puuilo

Puuilo on tekevän ihmisen tavaratalo, joka palvelee erityisesti tee-se-itse-asiakkaita ja yrityksiä. Asiantuntevat myyjämme auttavat mieluusti löytämään tarvittavat tuotteet ja välineet juuri sinun haaveidesi toteuttamiseen, oli kyseessä sitten rakennusprojekti, puutarhan istuttaminen tai retkeilyvarustuksen päivittäminen. Puuilo on tee-se-itse-ihmisen rautakauppa sekä tavaratalo, jossa yhdistyvät laadukkaat tuotteet sekä edulliset hinnat. Jos haluat tehdä sen itse, tule Puuiloon!

Puuilo on perustettu vuonna 1982 ja yhtiö on yksi johtavista tavarataloketjuista Suomessa. Vahvasti kasvavalla yhtiöllä on yli 40 myymälää ympäri Suomen sekä verkkokauppa. Puuilon liikevaihto oli tammikuussa 2024 päättyneellä tilikaudella 338,4 miljoonaa euroa, kun vuotta aiemmin liikevaihto oli 296,4 miljoonaa euroa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Tekova Oy