Everyday Design

Everyday Design tuo trendikkään kierrätysfarkun kodin sisustukseen!

Kotimainen Everyday Design tuo valikoimaansa Suomessa valmistetun, kierrätysfarkusta tehdyn kassin. Kassi on suunniteltu heidän kierrätystelineisiin. Kotimainen metalliteline on ikuinen, mutta telineen kokonaisilmettä on helppo päivittää kassia vaihtamalla.

Farkkukassit metallitelineissä kolmessa eri koossa keittiössä
Uutuustuotteet: kierrätetystä denimistä tehdyt farkkukassit Everyday Designin telineisiin. Veera Ylikotila, Everyday Design

Kotimaisen perheyrityksen tuotevalikoimaan kuuluu eri kokoisia kierrätys- ja lajittelutelineitä. Yli 90 % valikoimasta on suomalaista tuotantoa. Tarjoamalla uusia kotimaisia kassivaihtoehtoja yritys pyrkii pitämään suomalaisen tuotannon osuuden jatkossakin vähintään yhtä korkealla.

Uudet uusiokäytetystä farkusta valmistetut kassit sopivat käytettäväksi niin sellaisenaan kuin kassitelineeseen yhdistettynä. Kassin mukana on irroitettava olkahihna, jonka avulla se on helppo napata olalle vaikkapa viikonloppumatkalle tai kaupunkikierrokselle.

Kassin ja telineen yhdistelmä toimii kodin piensäilytystarpeissa, pyykkikorina tai esimerkiksi
pullojen ja tölkkien keräyksessä. Huoleton farkkukassi on konepestävä eli sen likaantumista käytössä ei tarvitse pelätä. Telineet ja kassit ovat suunniteltu toimimaan saumattomasti yhdessä - tuotepakettina molempien tuotteiden ominaisuudet tulevat optimaalisimmalla
tavalla esiin.

Kaikki Everyday Designin tuotteet on suunniteltu vastaamaan asiakkaiden tarpeisiin. Niillä on selkeä käyttötarkoitus, ja ne kestävät aikaa niin muotoilun kuin materiaalien puolesta. Tuotteet valmistetaan vastuullisesti käytännöllisyyttä unohtamatta.

“Laadukas design kuuluu kaikille, ei vain sisustusharrastajille. Kannustamme sisustamaan
omaa silmää miellyttävällä tavalla, mutta muistamaan käytännöllisyyden arjessa ja
vastuullisuuden kulutustavoissa”, sanoo Everyday Designin operatiivisesta toiminnasta ja
markkinoinnista vastaava Saara Sorri.

Everyday Designin tuotteista tunnetuimpia ovat minimalistiset kierrätystelineet, mutta tuotevalikoimaan kuuluu myös tarjoiluvaunuja, sarjapöytiä, nahkatuotteita ja ilahduttavia sisustus-ja lahjatavaroita. Tuotteiden jälleenmyyjiä löytyy Utsjoelta Etelä-Koreaan saakka. Lisäksi Everyday Design -verkkokauppa palvelee kolmella kielellä ympäri maailmaa.

Farkkukassit kahdessa koossa metallitelineissä olohuoneessa.
HELSINKI -ja TURKU XL -koon farkkukassit Everyday Designin telineissä sopii moneen eri sisustukseen.
Lataa
Farkkukassi ja metallinen HELSINKI-teline vadelman värisenä olohuoneessa
Everyday Designin uutuus, kierrätetystä farkusta tehty kassi, sopii hienosti kirkkaiden telinevärien kanssa!
Lataa
Turkoosi metallinen HELSINKI-teline ja farkkukassi olohuoneessa sohvan vieressä lehtitelineenä.
Farkkukassi yhdessä HELSINKI-telineen kanssa muodostavat täysin kotimaisen sisustuselementin vaikka olohuoneeseen.
Lataa
Farkkukassi metallitelineessä toimiston puisella hyllyllä
LAHTI-koon farkkukassi telineessään sopii käytettäväksi vaikka toimiston hyllyllä.
Farkkukassi hihnalla
HELSINKI-koon farkkukassi hihnalla
Matala farkkukassi hihnalla
LAHTI-koon farkkukassi hihnalla
TURKU XL-koon farkkukassi olkahihnalla
Syvätty kuva HELSINKI-koon farkkukassista mustassa HELSINKI-telineessä
HELSINKI-koon farkkukassi mustassa HELSINKI-telineessä
Syvätty kuva TURKU XL-koon farkkukassista mustassa TURKU XL-telineessä
TURKU XL-koon farkkukassi mustassa TURKU XL-telineessä
Syvätty kuva LAHTI-koon farkkukassista mustassa LAHTI-telineessä
LAHTI-koon farkkukassi mustassa LAHTI-telineessä

Everyday Design - tilaa onnellisuudelle

Everyday Design tekee tilaa onnellisuudelle tarjoamalla ajattomia, kestäviä, leikkisiä, kaikkiin koteihin sopivia sisustustuotteita. Niissä skandinaavinen tyylikkyys kohtaa suomalaisen käytännöllisyyden. Tunnetuin tuote on metallinen kassiteline, joka suunniteltu auttamaan kierrätyksessä, lajittelussa ja säilytyksessä.

Tuotteiden takana on suomalainen Everyday Design Oy, äidin ja tyttären pyörittämä yritys. Toimitusjohtaja Helena Mattila perusti yrityksen vuonna 1995, tavoitteenaan tehdä itse parempia tuotteita, kuin mitä markkinoilla silloin oli tarjolla.

Värikkäitä ja eri kokoisia metallitelineitä ja kasseja niihin.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Everyday Design