Krosswise Oy

61N vauhdittaa kasvuaan nimittämällä Ari Kuusiston Sales Executiveksi ja Heta Häkkisen Head of Talentiksi

61 NorthPoint Solutions Oy on nimittänyt Ari Kuusiston Sales Executiveksi 1.5.2024 ja Heta Häkkisen Head of Talentiksi 8.4.2024. Uudet nimitykset vahvistavat turvallisuus- ja puolustusalalla toimivan IT-konsulttiyrityksen vauhdikkaasti alkanutta kasvua. Tulevina vuosina tavoitteena on rekrytoida yli 100 asiantuntijaa.

Ari Kuusisto ja Heta Häkkinen liittyivät 61N:n tiimiin vahvistamaan myyntiä ja rekrytointia ja tukemaan yrityksen kasvua. Kuva: Petri Pihlaja

“Myynnin, osaajastrategian ja rekrytoinnin tulee kulkea IT-konsultoinnissa käsi kädessä. Näin voimme taata laadun asiakkaillemme”, toteavat 61N:n Sales Executive Ari Kuusisto sekä Head of Talent Heta Häkkinen. Molemmat liittyivät äskettäin 61N:n tiimiin vahvistamaan elokuussa 2022 perustetun turvallisuus- ja puolustusalaan erikoistuneen IT-konsulttiyrityksen nopeaa kasvua.

KTM Ari Kuusisto aloitti Sales Executiven roolissa toukokuussa. Kuusistolla on pitkä tausta B2B-myynnin johtamisesta teknologia-alalla mm. Nordcloudilla, Symbiolla, Atoksella ja Tiedolla. Hän on auttanut asiakkaitaan haastavissa digitaalisissa muutoksissa ja tuo mukanaan vankan näkemyksen digitaalisten ratkaisujen mahdollisuuksista organisaatioiden kehittämiselle ja liiketoiminnan edistämiselle. Roolissaan Kuusisto vastaa myynnin kehittämisestä ja johtamisesta sekä asiakkuussuhteista.

“Olen työskennellyt viimeiset vuodet tiiviisti valtionhallinon toimijoiden kanssa. On ollut ilo huomata, että pystymme 61N:llä tarjoamaan asiakkaillemme todellista turvallisuusalan syväosaamista ja toimialatuntemusta”, kertoo Kuusisto.

Ekonomi ja viestinnän maisteri Heta Häkkinen aloitti Head of Talent -tehtävässä 8.4.2024. Uusi rooli vastaa kasvun myötä nousseisiin korkeisiin rekrytointitarpeisiin, ja tulevina vuosina 61N:n tavoite on rekrytoida yli 100 asiantuntijaa. Rekrytoinnin lisäksi Häkkisen vastuulla on työntekijäkokemus ja työnantajamielikuva. Hän on kerryttänyt HR- ja rekrytointikokemusta erityisesti konsultointi- ja IT-alalla Futuricella ja EY:llä. Häkkinen työskentelee roolissaan 61N:n lisäksi myös Forge Digitalin ja Inviniten kanssa, jotka kaikki kuuluvat Krosswisen IT-konsulttiyritysryppääseen.

“Krosswisen toimialayrityksistä 61N perustettiin ensimmäisenä, ja vain puolessatoista vuodessa tiimimme on kasvanut lähes 30:een henkilöön. Meillä työn merkityksellisyys konkretisoituu joka päivä, sillä kehitämme yhteiskunnan kannalta kriittisimpiä järjestelmiä. Moni asiantuntijamme on tunnistanut tämän merkityksellisyyden arvon arjessaan ja samalla voimme tarjota alan modernin ja parhaan työpaikan”, Häkkinen kuvaa.

Kuvat

Tietoa 61 NorthPoint Solutions Oy:stä

61 NorthPoint Solutions Oy, tuttavallisemmin 61N, on puolustus- ja turvallisuusalaan keskittyvä IT-konsultointiyhtiö. Yritys aloitti operatiivisen toimintansa elokuussa 2022 ja se työllistää tällä hetkellä lähes 30 asiantuntijaa. Tavoitteena on kasvattaa henkilöstömäärä 40:een vuoden 2024 aikana. Ensimmäisen täyden 12 kk:n tilikauden liikevaihto vuonna 2023 oli 1,63 MEUR. 61N kuuluu Krosswise-yritysryppääseen ja sen perustamisessa ovat olleet mukana puolustus- ja turvallisuusalan konkarit johtava konsultti Aapo Koski ja toimitusjohtaja Janne Mansikkamäki.

Tietoa Krosswise-yritysryppäästä

Krosswise rakentaa tarkasti valittujen toimialojen IT-konsultointiin erikoistuvia tytär- ja osakkuusyrityksiä. Tällä hetkellä toiminnassa ovat jo puolustus- ja turvallisuusalaan keskittynyt 61 NorthPoint Solutions Oy sekä teollisuuden digitalisaatioon erikoistunut Forge Digital Oy. Krosswisen kolmannelle tukijalalle, terveyssektorille keskittyvälle Invinite Oy:lle, etsitään parhaillaan toimitusjohtajaa.

Krosswise-yritysryppään on perustanut Matti Ristimäki sekä Reaktor Groupin Fusion Ecosystem. Krosswisen tavoitteena on kasvattaa jokainen toimialayhtiö vähintään 200 henkilön suuruiseksi ja osaamiseltaan kansainväliselle tasolle.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Krosswise Oy