Stark avaa jo viidennen ympäri vuorokauden palvelevan yksikön – NONSTOP 24/7 Helsingin Suutarilaan

Stark kasvattaa ympäri vuorokauden palvelevien toimipisteiden verkostoa viiteen. Viides NONSTOP 24/7 -toimipiste aukeaa Helsingin Suutarilassa.

”Nostamme palvelutasoa pääkaupunkiseudun rakentajille avaamalla tänne toisen ympäri vuorokauden palvelevan toimipisteen. Helsingin Konala ja Suutarila muodostavat yhdessä erinomaisen verkoston liikenteelliseen keskiöön Kehä I:llä ja Kehä III:lla. Rakennustarvikkeissa ja niihin liittyvissä logistisissa palveluissa pitää pystyä palvelemaan kaikkina aikoina ja täsmällisesti työmaiden aikataulujen mukaan, jotta asiakkaittemme projektit etenevät suunnitellusti ja rakentamisen prosessi toimii tehokkaasti ja aikataulussa”, Stark Suomen toimitusjohtaja Harri Päiväniemi kertoo.

Alaa uudistavaa palvelua

Vuoden 2020 alusta Stark on rakentanut NONSTOP-toimipisteiden verkostoa, ja tällä hetkellä niitä on Helsingin Konalan ja Suutarilan lisäksi myös Tampereella, Turussa ja Oulussa.

”Ajat ovat rakennusalalla kolkot, mutta rakentaminen ei Suomesta lopu. Me jatkamme investointejamme sekä verkostoomme että toimialaa uudistaviin konsepteihin. Haluamme tarjota vahvinta mahdollista palvelua kaikissa isoissa kasvukeskuksissa”, Päiväniemi toteaa.

Päiväniemi kertoo ympärivuorokautisen toiminnan sujuvoittavan asiakkaan palvelua myös päivällä.

”Yöllä hoidetaan asiakaspalvelun lisäksi erilaisia taustatehtäviä, kuten ennakkokeräystä, hyllytystä, tavaran vastaanottoa ja lastausta. Asiakkaan rakennustarvikkeet ovat heti aamulla nouto- tai toimitusvalmiina, mikä mahdollistaa rakentajalle paremman ajankäytön ja sujuvan, keskeytyksettömän etenemisen omassa projektissaan”, Päiväniemi jatkaa.

Stark Helsinki Suutarila palvelee asiakkaita vuorokauden ympäri kaikkina päivinä perjantaista 17. toukokuuta lähtien.

Yhteydenotot ja lisätietoja:

Harri Päiväniemi, toimitusjohtaja, Stark Suomi Oy, puh. 040 643 1800

Satu Otala, viestintäjohtaja, Stark Suomi Oy, puh. 044 475 7483, satu.otala@stark-suomi.fi

STARK - reilusti rakentajan asialla

Suomalaiset ovat puhuneet: Nämä työkalut pitäisi löytyä jokaisesta taloudesta – asiantuntija vinkkaa tuparilahjasta oman polkunsa kohta aloittavalle nuorelle9.7.2024 08:50:00 EEST | Tiedote

Vasara ja ruuvimeisseli kuuluvat jokaisen kodin perusvarustukseen, arvioivat suomalaiset Stark Suomi Oy:n teettämässä Suomalaiset remontoivat ja rakentavat 2024 -tutkimuksessa. Stark Suomen toimitusjohtaja Harri Päiväniemi kehottaa jokaista pitämään huolen siitä, että pikkunikkarointiin tarvittavat välttämättömyysesineet löytyvät käden ulottuvilta.