Barracudan tekoälyä hyödyntävä sähköpostisuojaus tehostaa tietoturvaa uusia ja kehittyviä uhkia vastaan

Barracuda Networks on johtava pilvipohjaisten tietoturvaratkaisujen tarjoaja. Yhtiö julkaisi lukuja, jotka osoittavat, että sen Email Protection -alustan tehokkuus kasvaa, ja että sen tekoälyinnovaatiot ovat vahvistaneet asiakkaiden tietoturvaa entistäkin paremmin uusia uhkia vastaan.

Barracuda Networks, Inc. Barracudan tammikuun 2024 ja huhtikuun 2024 välisenä aikana kerätyn kalasteluviestejä koskevan datan mukaan, pelkän Microsoft 365:n natiivin tietoturvan käyttäminen ilman täydentävää pilvi- ja API-pohjaista sähköpostin suojausratkaisua johtaa 47 prosentin havaitsemisvajeeseen. Osuus on korkeampi edistyneemmissä sähköpostihyökkäyksissä: 70 prosenttia jää havaitsematta yrityssähköpostin vaarantamisessa ja 87 prosenttia keskustelujen kaappaushyökkäyksissä.

Barracudan Email Protection -ominaisuudet täydentävät Microsoft 365:n natiivia tietoturvaa. Se tarjoaa syvyyssuojauksen ja estää kehittyneet sähköpostihyökkäykset.

”Me Barracudalla olemme sitoutuneet auttamaan asiakkaitamme parhaan mahdollisen suojan tarjoamisessa monimutkaisia ja kehittyviä uhkia vastaan. Olemme investoineet tekoälyyn vuodesta 2017 lähtien, ja sen ansiosta pystymme torjumaan miljoonia uusia uhkia joka päivä. Sähköpostin suojausratkaisumme tukevat sekä hallinnoituja palveluntarjoajia että loppukäyttäjäasiakkaita, ja jatkamme innovointia varmistaaksemme, että asiakkaat ovat varustautuneet torjumaan yrityssähköpostin vaarantumisen kaltaisia uhkia vertaansa vailla olevalla tehokkuudella”, Barracudan johtava tuotepäällikkö Neal Bradbury kertoo.

Barracuda Email Protection hyödyntää tekoälymalleja ja julkaisee jatkuvasti luokittelijoita uusien uhkien torjumiseksi. Barracudan analyysien perusteella Barracudan tekoälyä hyödyntävät ratkaisut estävät 99,2 prosenttia kohdennetuista kalasteluhyökkäyksistä ilman manuaalista konfigurointia. Tämä säästää asiakkaiden ja hallinnoitujen palvelujen tarjoajien aikaa ja IT-resursseja.

Viimeaikaiset Barracuda Email Protection -innovaatioiden kohokohdat

Ylivoimainen havaitsemisen tehokkuus
Barracuda Email Gateway Defense -suojaukseen on otettu käyttöön koneoppimisen luokittelijat, joilla parannetaan suojauksen havaitsemisen tehokkuutta. Koneoppimisominaisuutta koulutetaan tietokokonaisuuksien avulla, ja sitä päivitetään jatkuvasti uudella datalla sen varmistamiseksi, että järjestelmä pysyy tehokkaana ja mukautuu kehittyviin uhkiin. Barracuda Email Gateway Defense estää nyt päivittäin 2,3 miljoonaa hyökkäystä. Koneoppimisen luokittelijoiden lisäparannukset ovat kasvattaneet huijaushyökkäysten havaintojen määrää 150 prosenttia.

Parannettu käyttäjäkokemus ja raportointi
Barracuda Email Protectionin uudet reaaliaikaiset raportointiominaisuudet tarjoavat toimintakelpoisia uhkatietoja turvallisuuden parantamiseksi. Niiden avulla asiakkaat voivat nopeasti ymmärtää organisaatioonsa kohdistuvia uhkia, räätälöidä käyttäjien turvallisuuskoulutusta ja ottaa käyttöön ennakoivan lähestymistavan tietoturvallisuuteen.

Suojaa ja valvo
Barracuda Data Inspector sisältää nyt päivitetyn sääntömoottorin, mukautetut luokittelijat, jotka käyttävät säännöllisiä lausekkeita (regex), ja uudelleen suunnitellun käyttöliittymän (UI).
Käyttäjät voivat nyt kehittää täsmällisiä tietojenkäsittelysääntöjä, parantaa tietojen luokittelun tarkkuutta sekä tehostaa muokkausprosessia, mikä takaa paremman tietosuojan ja vaatimustenmukaisuuden hallinnan.
Nämä parannukset auttavat asiakkaita selviytymään tietosuojamääräysten muutoksissa sekä yhä monimutkaisemmissa tietoympäristöissä.

Viimeaikaiset Barracuda Email Protection -teknologian kohokohdat

Barracuda palvelee tällä hetkellä kymmeniä tuhansia sähköpostin suojausasiakkaita maailmanlaajuisesti, kuten muun muassa Mansour Group, Multi Masters Group, Lombardi Group, Exotic Automation, Turlock Unified School District, The Borough of West Chester.

Barracuda Impersonation Protection valvoo ja suojaa yli 8 miljoonaa Microsoft Office 365 -postilaatikkoa.  Tämän lisäksi yli miljoonaa postilaatikkoa on suojattu yli 5 000 Barracuda MSP:llä maailmanlaajuisesti.

Barracudan Email Protection SaaS ARR kasvoi 18 % Yoy FY24, ja Barracuda MSP:n Email Protection SaaS ARR kasvoi 21 % Yoy FY24.

Tietoja Barracudasta

Barracudalla pyrimme tekemään maailmasta turvallisemman paikan. Uskomme, että jokainen yritys ansaitsee pääsyn pilvipohjaisiin, yritystason tietoturvaratkaisuihin, jotka on helppo ostaa, ottaa käyttöön ja käyttää. Suojaamme sähköpostia, verkkoja, tietoja ja sovelluksia innovatiivisilla ratkaisuilla, jotka kasvavat ja mukautuvat asiakkaidemme matkan mukaan. Yli 200 000 organisaatiota ympäri maailmaa luottaa Barracudaan suojelemaan heitä – tavoilla, joita he eivät ehkä edes tiedä olevansa vaarassa – jotta he voivat keskittyä nostamaan liiketoimintansa uudelle tasolle. Lisätietoja on osoitteessa barracuda.com.

DEEBOT T30 -siivousrobotti nostaa perusteellisen siivouksen uudelle tasolle10.6.2024 08:30:00 EEST | Tiedote

Kotitalousrobottien johtava brändi ECOVACS ROBOTICS lanseeraa uudet DEEBOT T30 OMNI ja DEEBOT T30 PRO OMNI -siivousrobotit. Uutuusmallit siivoavat kodin kulmat entistä tarkemmin. Malleissa on tehokas moottori, mopin kuumavesipesu sekä uusi takkuuntumaton harja, jotka yhdessä varmistavat korkealaatuisen siivoustuloksen ja putipuhtaat lattiat. T30-laitteen mukana tuleva telakka mahdollistaa robotin itsepuhdistuksen ja robotti voidaan käynnistää myös kosketuksella.

Stina Krookin säätiö jakaa yhteensä 150 000 euroa kuva- ja näyttämötaiteen tekijöille Suomessa – palkittujen joukossa lastenorkesteri Robin Rekku & Jekkuorkesteri28.5.2024 16:00:00 EEST | Tiedote

Stina Krookin säätiö on myöntänyt yhteensä 150 000 euroa kuva- ja näyttämötaiteen tukemiseen kiinnittäen erityistä huomiota Suomen ruotsinkieliseen väestöön. Tänä vuonna stipendiaatteihin kuuluu Robin Rekku & Jekkuorkesterin lisäksi myös muun muassa keramiikkataiteilija Caroline Slotte. Säätiö on myöntänyt yhteensä 23 stipendiä merkittäville kuva- ja näyttämötaiteen edustajille.

Stina Krooks stiftelse delar ut totalt 150 000 euro till aktörer inom bild- och scenkonst – barnorkestern Robin Hund & Hans glada orkester premieras28.5.2024 16:00:00 EEST | Tiedote

Stina Krooks stiftelse har beviljat sammanlagt 150 000 euro för att stöda och främja bild- och scenkonst inklusive musik med särskilt beaktande av den svenskspråkiga befolkningen i Finland. Stipendiaterna inkluderar i år utöver Robin Hund & Hans glada orkester bland annat keramikkonstnär Caroline Slotte. Stiftelsen har beviljat stipendier till totalt 23 framstående bild- och scenkonstnärer.

Autoglymin uusi väriä vaihtava vanteenpuhdistusaine poistaa lian, jarrupölyn ja rautahiukkaset hellävaraisesti mutta tehokkaasti27.5.2024 09:00:00 EEST | Tiedote

Uudessa Advanced All Wheel Cleaner -vanteenpuhdistusaineessa on vaahtoava koostumus, joka tarttuu vanteeseen lisäten kosketusaikaa, jolloin lika ja muut epäpuhtaudet irtoavat tehokkaasti. Puhdistusaineen aktiiviset ainesosat reagoivat vanteisiin tarttuneen lian kanssa värjäten epäpuhtaudet syvänpunaiseksi ja irrottaen ne vanteen pinnasta huuhdellessa. Puhdistaa ilman hankausta; turvallista käyttää säännöllisesti kaikilla lakatuilla pinnoilla. Saatavilla 1 litran ja 2,5 litran pakkauksissa. Kokeile myös Autoglymin uutta Easy Sprayer -puhdistuspistoolia entistä nopeampaan ja helpompaan puhdistukseen.