Tervetuloa seuraamaan lehmien kesäkauden avajaisia Lohtajalla!

Aika: keskiviikko 29.5. klo 10.00 – 12.00
Paikka: Anna ja Olli Niemelän tila, Seikkulantie 115, Lohtaja

Niemelän tilalla lehmät päästetään laitumelle kesäkauden kunniaksi. Tule kokemaan, kuinka lehmät ottavat ilon irti ja nauttivat vihreästä nurmesta pitkän talven jälkeen. Tapahtumassa on mahdollisuus nähdä lehmien ilottelu läheltä ja samalla tutustua tilan toimintaan.

MTK

Striimaus tapahtumasta alkaa klo 9.50 MTK:n Youtube-kanavalla ja kestää noin tunnin.  Lohtajan koulun oppilaat myös saapuvat seuraamaan tapahtumaa.

Jos tulet paikan päälle, ilmoittaudu https://www.lyyti.fi/reg/Lehmien_laitumellelasku_3420

Linkki striimaukseen: https://youtube.com/live/dy4VllwjXOQ

Lisätietoja, tapahtuman ohjelma ja myös linkki striimaukseen: https://keski-pohjanmaa.mtk.fi/-/laitumellelasku2024

Tapahtuman järjestävät MTK Keski-Pohjanmaa, Keskusliitto MTK ja Osuuskunta Pohjolan Maito.

Lämpimästi tervetuloa viettämään vauhdikasta päivää kanssamme!

MTK viestintä ja Niemelän tilan isäntäväki, Olli ja Anna Niemelä

Lisätietoja antavat:
Niko Hyppönen, kenttäpäällikkö, MTK Keski-Pohjanmaa, puh. 050 433 6432
Kati Uusimäki, toimistosihteeri, MTK Keski-Pohjanmaa, puh. 050 438 4444

Vuoden kokki ja tarjoilija kilpailujen voittajat vierailevat viidellä maatilalla Etelä- Suomessa 25.6.– lähituotannon monipuolisuus valokeilassa12.6.2024 12:23:33 EEST | Kutsu

MTK ja SLC ovat ravintola-alan Suomenmestaruuskilpailun, Vuoden kokki ja Vuoden tarjoilija- kisojen pitkäaikaisia yhteistyökumppaneita. Hyvä ruoka yhdistää! MTK ja SLC järjestävä tiistaina 25. kesäkuuta kisoissa menestyneille jo perinteeksi muodostuneen retken maalle. Päivän aikana tutustutaan kotimaiseen ruuantuotantoon, ruuantuottajiin ja monipuolisiin suomalaisiin raaka-aineisiin.