Hedin MG Finland Oy aloittaa virallisena maahantuojana ja tuo Suomen markkinalle MG4 Trophy Extended Range -täyssähköautomallin

Hedin MG Finland Oy on aloittanut toimintansa MG-autojen virallisena maahantuojana Suomessa. Uutena malliversiona yritys tuo Suomeen MG4 Trophy Extended Range -täyssähköauton, joka tarjoaa jopa 520 kilometrin toimintamatkan (WLTP). Kaikilla MG-autoilla on 7 vuoden tai 150 000 ajokilometrin takuu sekä 7 vuoden maksuton tiepalvelu. Avajaistarjouksena Hedin MG Finland Oy tarjoaa lisäksi 7 vuoden autohuollot kaupan päälle kaikkiin uusiin MG4-malleihin.

MG Motor Europe ilmoitti tammikuussa 2024 valinneensa Hedin Mobility Groupin MG-sähköautojen maahantuojaksi Suomessa. Hedin MG Finland Oy, joka on Hedin Mobility Group AB:n täysin omistama tytäryhtiö, markkinoi MG:n sähköisten ja hybridihenkilöautojen valikoimaa mukaan lukien varaosat ja varusteet sekä toimittaa autoja valtuutetuille MG-jälleenmyyjille Suomessa. Myynti- ja huoltoverkosto koostuu 13 täyden palvelun jälleenmyyntitoimipisteestä, joita Hedin Automotive Oy operoi.

Uusi MG4 EV Trophy Extended Range – jopa 520 kilometriä yhdellä latauksella

MG4-täyssähköautojen palkittu valikoima täydentyy uudella MG4 Trophy Extended Range -täyssähköautolla. MG4 Trophy Extended Range tarjoaa hulppeat 520 päästötöntä ajokilometriä yhdellä latauksella (WLTP)*. Auton myyntihinta Suomessa on alkaen 42 900 euroa. Kilpailukykyinen hinta alleviivaa MG:n ”Get More” -filosofiaa; MG:n täyssähköautoilla pääsee entistä pidemmälle, samalla, kun hinta on kilpaileviin merkkeihin verrattuna edullisempi.

MG4 Trophy Extended Range on varustettu jykevällä 77 kWh:n akulla, joka mahdollistaa MG:n ensimmäisenä täyssähköautona yli 500 kilometrin toimintamatkan yhdellä latauksella. Akun lataaminen on myös nopeaa: akun voi ladata täyteen 10–80 prosentista jopa 39 minuutissa**. Huolettomien ajokilometrien lisäksi MG4 Trophy Extended Range lisää ajomukavuutta tehokkaalla 180 kw:n sähkömoottorilla, jolla auto kiihtyy 0–100 km/h 6,5 sekunnissa.

”Suomalaiset ovat löytäneet MG-automerkin ja uskon, että uusi Extended Range -malliversio kiinnostaa erityisesti pitkän toimintamatkansa ja hyvien latausominaisuuksien ansiosta. Kuluvan vuoden aikana MG-mallisto laajenee edelleen kompaktilla MG3-hybridimallilla, täyssähköisellä Cyberster Roadsterilla sekä SUV-lataushybridillä”, sanoo Hedin MG Finlandin maajohtaja Jon Höckerstedt.

* Ajoneuvon kulutus ja toimintamatka on määritelty WLTP-testimenetelmän mukaisesti. Toimintamatkaan ja sähköenergian kulutukseen vaikuttavat mm. kuljettajan ajotapa, sää, ulkolämpötila, ajo-olosuhteet, auton esilämmitys, lämmittimen ja muiden sähkövarusteiden käyttö, ajonopeus, auton kuormaus ja tieprofiili. Kulutus ja toimintamatka voivat poiketa merkittävästikin ilmoitetuista arvoista.

** Arvioitu latausaika 150 kW:n julkisessa latausasemassa, kun akussa on jäljellä 10–80 prosenttia.

MG4 Trophy Extended Range – hinta 42 900 euroa

• 7 vuoden tai 150 000 ajokilometrin takuu sekä 7 vuoden maksuton tiepalvelu.

• Avajaistarjouksena Hedin MG Finland Oy tarjoaa lisäksi 7 vuoden autohuollot kaupan päälle uusiin MG4-malleihin.

• Myynnissä Hedin Automotiven operoimissa täyden palvelun myynti- ja huoltoliikkeissä Helsinki Herttoniemessä ja Konalassa, Espoossa, Tampere Lakalaivassa, Raisiossa, Oulussa, Lahdessa, Kuopiossa, Joensuussa, Jyväskylässä, Porissa, Porvoossa ja Lappeenrannassa.

Lisätietoja:

Jon Höckerstedt
Maajohtaja, Hedin MG Finland Oy
jon.hockerstedt@hedinmg.fi

Olemme kokenut ja sitoutunut viestintätoimisto, joka kuuntelee asiakasta ja saa tuloksia aikaiseksi.

DEEBOT T30 -siivousrobotti nostaa perusteellisen siivouksen uudelle tasolle10.6.2024 08:30:00 EEST | Tiedote

Kotitalousrobottien johtava brändi ECOVACS ROBOTICS lanseeraa uudet DEEBOT T30 OMNI ja DEEBOT T30 PRO OMNI -siivousrobotit. Uutuusmallit siivoavat kodin kulmat entistä tarkemmin. Malleissa on tehokas moottori, mopin kuumavesipesu sekä uusi takkuuntumaton harja, jotka yhdessä varmistavat korkealaatuisen siivoustuloksen ja putipuhtaat lattiat. T30-laitteen mukana tuleva telakka mahdollistaa robotin itsepuhdistuksen ja robotti voidaan käynnistää myös kosketuksella.

Stina Krookin säätiö jakaa yhteensä 150 000 euroa kuva- ja näyttämötaiteen tekijöille Suomessa – palkittujen joukossa lastenorkesteri Robin Rekku & Jekkuorkesteri28.5.2024 16:00:00 EEST | Tiedote

Stina Krookin säätiö on myöntänyt yhteensä 150 000 euroa kuva- ja näyttämötaiteen tukemiseen kiinnittäen erityistä huomiota Suomen ruotsinkieliseen väestöön. Tänä vuonna stipendiaatteihin kuuluu Robin Rekku & Jekkuorkesterin lisäksi myös muun muassa keramiikkataiteilija Caroline Slotte. Säätiö on myöntänyt yhteensä 23 stipendiä merkittäville kuva- ja näyttämötaiteen edustajille.

Stina Krooks stiftelse delar ut totalt 150 000 euro till aktörer inom bild- och scenkonst – barnorkestern Robin Hund & Hans glada orkester premieras28.5.2024 16:00:00 EEST | Tiedote

Stina Krooks stiftelse har beviljat sammanlagt 150 000 euro för att stöda och främja bild- och scenkonst inklusive musik med särskilt beaktande av den svenskspråkiga befolkningen i Finland. Stipendiaterna inkluderar i år utöver Robin Hund & Hans glada orkester bland annat keramikkonstnär Caroline Slotte. Stiftelsen har beviljat stipendier till totalt 23 framstående bild- och scenkonstnärer.

Autoglymin uusi väriä vaihtava vanteenpuhdistusaine poistaa lian, jarrupölyn ja rautahiukkaset hellävaraisesti mutta tehokkaasti27.5.2024 09:00:00 EEST | Tiedote

Uudessa Advanced All Wheel Cleaner -vanteenpuhdistusaineessa on vaahtoava koostumus, joka tarttuu vanteeseen lisäten kosketusaikaa, jolloin lika ja muut epäpuhtaudet irtoavat tehokkaasti. Puhdistusaineen aktiiviset ainesosat reagoivat vanteisiin tarttuneen lian kanssa värjäten epäpuhtaudet syvänpunaiseksi ja irrottaen ne vanteen pinnasta huuhdellessa. Puhdistaa ilman hankausta; turvallista käyttää säännöllisesti kaikilla lakatuilla pinnoilla. Saatavilla 1 litran ja 2,5 litran pakkauksissa. Kokeile myös Autoglymin uutta Easy Sprayer -puhdistuspistoolia entistä nopeampaan ja helpompaan puhdistukseen.