Säästäjä-palvelun käyttäjämäärä ylitti merkittävän rajan – yli 100 000 suomalaista säästää nyt vaivattomasti sen kautta

S-Pankin mikrosäästämisen Säästäjä-palvelussa ylitettiin 100 000 käyttäjän raja. Viisi vuotta sitten lanseerattu Säästäjä on Suomen ensimmäinen mikrosäästämisen palvelu. Se tarjoaa monelle ensimmäisen kosketuksen rahastosijoittamiseen ja mahdollistaa säästöjen kerryttämisen helposti pienistä summista.

Kuvassa nuori nainen katsoo käsissään olevaa valkoisen kännykän näyttöä ja hymyilee. Naisella on pitkät ruskeat hiukset ja sinivalkoinen ruutupaita. Taustalla näkyy vihreää luontoa.
Säästäjä-palvelu on helposti saavutettavissa ja käytettävissä S-mobiili-sovelluksessa.

S-Pankin suosittu mikrosäästämisen palvelu Säästäjä on saavuttanut merkittävän virstanpylvään, kun sen käyttäjämäärät ylittivät 100 000. Vuonna 2018 julkaistu Säästäjä-palvelu on ensimmäinen Suomessa lanseerattu mikrosäästämisen palvelu.

”Olemme todella iloisia ja ylpeitä siitä, että Säästäjä-palvelumme on saavuttanut näin suuren suosion. Se osoittaa, että suomalaiset ovat kiinnostuneita sijoittamisesta ja haluavat tehdä sitä vaivattomasti. Moni myös aloittaa rahastosijoittamisen ensimmäistä kertaa juuri Säästäjän kautta, sillä puolet palvelussa säästämisen aloittaneista kertoo sijoittavansa ensimmäistä kertaa elämässään. Haluamme jatkossakin tehdä sijoittamisesta helppoa ja saavutettavaa kaikille”, S-Pankin toimitusjohtaja Riikka Laine-Tolonen kommentoi.

S-mobiili-sovelluksesta löytyvä Säästäjä tarjoaa käyttäjilleen helpon tavan aloittaa säästämisen ja sijoittamisen pienilläkin summilla. Käyttäjät voivat ohjata automaattisesti valitsemaansa rahastoon S-ryhmän ostoksista kertyneet Bonukset tai jokaisesta korttimaksusta 0,5–5 euroa. Lisäksi Säästäjässä voi kuukausisäästää, eli siirtää automaattisesti säästöön kuukausittain tietyn summan. Kaikki nämä vaihtoehdot mahdollistavat säästöjen kerryttämisen huomaamatta ja vaivattomasti.

S-Pankki on kotimainen pankki ja osa S-ryhmää. Olemme olemassa siksi, että jokaisella olisi mahdollisuus vähän rahakkaampaan huomiseen. Meillä on yli kolme miljoonaa asiakasta ja tunnemme asiakkaidemme arjen. Tuomme siihen helppoutta ja hyötyä muun muassa helppokäyttöisten digitaalisten palveluidemme avulla. Täyden palvelun pankkina olemme tukena elämän pienissä ja suurissa käännekohdissa. s-pankki.fi